Skocz do zawartości
Hanys

Propka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam propozycję dot samej gry.  (Nie wiem jak to się specjalistycznie nazywa nie jestem technikiem ani innym programistą)

Więc przejdźmy do tematu, jak gramy to nie raz jest 5 CT 9 TT i nie zmieni się ta liczba póki admin nie przeżuci lub ktoś nie przejdzie, na wielu serwerach można zobaczyć że wrzuca co rundę aby było mniej więcej wyrównane. Tutaj takiego czegoś nie ma (lub jest ale nie działa) Czasem można natknąć się na takie o to składy: 

5 TT 11 CT | 3 TT 7 CT | 8 TT 4 CT Tak aby co rundę system sprawdzał i przerzucał z jednej do drugiej tych lepszych do tej słabszej drużyny tych słabszych do tej lepszej (czasem są wyniki 13-1 bo w drużynie TT jest zbyt dużo tych "lepszych" graczy) 

Ciężko jest coś ugrać w takich momentach.

Uprzedzając: Nie boli mnie to że przegrywam tylko wielu innych to irytuje w tym też mnie. 

Pozdrawiam 

• Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dobra propozycja trzeba to dodac lub naprawić czasem to działa ale rzadko przenosi 

• Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@ref

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ale nie rozumiem, przecież auto team balance jest ;p i działa 

• Nie lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nemaider może jest ale faktycznie coś jest nie tak bo sam nie raz przerzucam graczy bo jest duża różnica , trzeba to sprawdzić 

• Super 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
3 godziny temu, Nemaider napisał:

Ale nie rozumiem, przecież auto team balance jest ;p i działa 

Może jest, ale nie spełnia swojej funkcji... Lub po prostu nie działa 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@ref

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jest to wgrane na serwerze , lecz jest to pewnie zepsute . Trzeba to naprawić  , bo @Hanys ma rację. Nie raz natknąłem się na składy 10 vs 6

• Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź