Skocz do zawartości

Partnerzy / Sponsorzy

Nowy szablon forum

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę

Zobacz jak

Nowy szablon forum

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę

Zobacz jak

Nowy szablon forum

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę

Zobacz jak

Ranking

  1. ❤ ɨŜǿǿĞǿǿĎ ❤

    ❤ ɨŜǿǿĞǿǿĎ ❤

    Admin Serwera [DD2]


    • Punkty

      35

    • Liczba zawartości

      970


  2. KenShiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • Punkty

      28

    • Liczba zawartości

      7 901


  3. saYs

    saYs

    Stały Bywalec


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      1 168


  4. Szwedzik

     Szwedzik

      Donator


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      2 079


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2018.11.12 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nick: @Świeży :3 Na rangę: Opiekun serwera ZM Powód awansu: Decyzja właścicieli serwera
    3 punkty
  2. Szczęść Boże, nazywam się Dawid i po jutrze będę miał 15 lat. O sieci dowiedziałem się od mojego [email protected] . Mieszkam w powiecie wołomińskim A dokładnie w miejscowości Postoliska. Jestem prawilnym chrześcijanem. Gdy byłem na innej sieci 2 ata temu, grałem na serwerze jb 1.6 oraz posiadałem strażnika. Obecnie pogrywam w gierki takie jak : Fortnite, Cs 1.6, Paladins, Warframe, Metin2, 3on3 freestyle. Przepraszam za moją interpunkcję, lecz jestem teraz w użyciu telefonu komórkowego na którym istnieje takie coś jak ,, autokorekta'' która utrudnia pisanie na owym urządzeniu. (Jak ktoś to przecz
    2 punkty
  3. Siema wszystkich, mam na imię Alan, posiadam obecnie 15 lat. Moje zainteresowania to motoryzacja, oraz sport. Uczęszczam do 3 klasy gimnazjum. Myślę, że nie ma co więcej się rozpisywać. Po prostu Siema
    2 punkty
  4. Gratulacje, ale jednocześnie czekam za rezygnacją z którejś z rang, bo nie będziesz w stanie pełnić należycie wszystkich obowiązków. Możesz mnie za to znielubić, ale uwierz mi, że wiem o czym mówię ;).
    2 punkty
  5. Witam W tym temacie będę wrzucał info na temat każdej aktualizacji na serwerze Abyście wszyscy byli na bieżąco 11.11.2018 - Dodane zostały tryby granatów o które tak wiele osób prosiło - Poprawiony został plugin do reklam na czacie (dzięki Kamil za pomysł) - Poprawiona została grawitacja dla Klonów jak i extra item "Grawitacja" w sklepie - Poprawiliśmy sklep SMS aby już nie zabierał usług osobą które je kupiły (tu też dzięki kamil) To na tyle dnia dzisiejszego , pomysły zawsze przychodzą mi do głowy same Przewidywane częste aktualizacje M
    1 punkt
  6. Siemka mam na Imię Adrian
    1 punkt
  7. panowie i panie dostalem wazny telefon coś się stało i wyjezdzam na troche siemano :v
    1 punkt
  8. @Nemaider @Świeży :3 @Nevcioo ♡ Czekamy
    1 punkt
  9. Siema siema mordo nie znam cię ale mam nadzieje że spoko morda z cb
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Twój nick : januszexs Nick Czitera : buzziek Data i Godzina : 12.11.2018 22:22 Serwer: FFM Opis sytuacji : rozmawiałem z buźkiem no i nagle muwi mi że zedytował mape włąnczył se aimbota i w dodatku łolchaki pszyznał sie ale nie nagrałem tego może jeszcze nagram IP/Steam ID: Dowody : na el_dorado edytował mape a puźniej mnie pszekonywał do nie napisania że czitował
    0 punktów
  12. Nie prawda, widzialem ze to gracz o nicku januszexs CZITOWAL!!!! a zwala na biednego buziulka :C a my go chcielismy nagrac jak czituje ale no aparat mi sie rozladowal i no tak jakos to wyszlo ale to januszexs cziter!!
    0 punktów
  13. Potrafisz odróżnić skillowca od odpalenca?
    0 punktów
  14. Dzisiaj typek takie tapy walił, wyciągał po 60 fragów na mape do 10 zgonów
    0 punktów

O Nas

DeagleShot to sieć serwerów, która chce łączyć ludzi. Została ona stworzona przez graczy dla graczy. Każdego dnia dążymy do tego, aby nasze usługi były na najwyższym poziomie. Pragniemy tego, byś i Ty dołączył do naszej społeczności, ponieważ to Ty jesteś dla Nas najważniejszy. Dołącz do Nas! Nasze serwery czekają na nowych graczy, którzy chcą grać na ponadprzeciętnym poziomie. Jesteśmy do Waszej dyspozycji - Administracja DeagleShot.eu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...