Skocz do zawartości

Używamy cookies

Nasza Administracja jest bardzo głodna, dlatego na stronie używamy ciasteczek.

Nakarm nas! © By john
Technik Forum

[email protected]

Technik Forum

K@MILOVVSKY
  • Wpisy

    25
  • Liczba zawartości:

    673

    Rejestracja:

    Wygrane w rankingu:

    8

    Ostatnia wizyta:

    Czas online:

    8d 6h 40m 25s

Technik Forum
K@MILOVVSKY

[email protected]

Technik Forum

  • Wpisy

    25
  • Liczba zawartości:

    673

    Rejestracja:

    Wygrane w rankingu:

    8

    Ostatnia wizyta:

    Czas online:

    8d 6h 40m 25s

Ostatnia wygrana w dniu 10 Sierpnia 2019

Użytkownik [email protected], tego dnia został nagrodzony największą ilością reputacji przez naszych użytkowników. Gratulacje!

Reputacja

919 Pisarz

O [email protected]

  • Grupa główna: Technik Forum
  • Grupy podrzędne: Legenda Forum
  • Tytuł: _,.-`''`-,._
  • Urodziny: 2003.03.13

Ostatnie wizyty

4 192 wyświetleń profilu
  1. O SKURWESYN

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. Wahnsinn

      Wahnsinn

      jedyny słuszny awans, git, że wróciłeś i JAPIERDOLE. @Tomczoog ty, prawko byś zrobił wkońcu

    3. Sushi

      Sushi

      @Tomczoog to by lepiej schudnal a nie prawko robił @Wahnsinn. Po co mu one jak się nie zmieści do autka.

    4. Tomczoog

      Tomczoog

      @Sushi Kupuje G wagona i się mieszczę. Szach mat ateiści

  2. pls potwierdź że kupowałem u ciebie svipa na zawsze bo nikt mi nie wierzy :(

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. K@MILOVVSKY

      [email protected]

      A bo ja pamiętam XD

    3. buzieek ;((

      buzieek ;((

      Ty kurwa gnoju a dzięki komu oglądałeś fame mma 4 ?!?!? xD

  3. dzięki za polecenie sublime text kozak  100 razy lepszy niż amxstudio czy pawn studio :P

  4. Gej

    1. K@MILOVVSKY
    2. Wafelek

      Wafelek

      Ejej! @ZAJONC Ci spuści wpie*dol

    3. Gość

      Gość

      Nie rozmiary, lecz technika czynią z Wacka zawodnika. ;)

  5. ha tfu ten kolorek #WracajNaRangi

  6. Misiu wracaj ;(:pepemikolaj:

    1. Pokaż poprzednie komentarze  4 więcej
    2. bezimienny

      bezimienny

      Gruby nie liz dupy i tak nic nie osiagniesz ;3

    3. Tomczoog

      Tomczoog

      I cyk warnik dla @bezimienny

       

    4. bezimienny

      bezimienny

      aha, zartowalem misiu wynagrodze Ci to :33

  7. Chce się wykupić z warnow misiu kolorowy. 

  8. Lamus bo nie umiał naprawić klas i dopiero po paru godzinach mu się udało!

    1. K@MILOVVSKY

      [email protected]

      ssij pyte, Ty byś po dwóch minutach leżał i płakał :/ 

    2. Eteer

      Eteer

      We bo ja Ci pytona mogę w cimcirimci ! Ja bym to w 2 min zrobił cioto!

  9. siema jest bug na servie csgomod że nie można kupywać nic pod b

     

  10. Kiedy w Warszawie jesteś? Chyba nie pójdę do szkoły, żeby się spotkać! <3 

    1. ZYWOOO

      ZYWOOO

      jutro bede ale musze oceny poprawic ale oki mozemy sie spotkac na mokotowie 

    2. looĸ [*]

      looĸ [*]

      Wszędzie tylko nie na Mokotowie ^^

O nas

DeagleShot to sieć serwerów, która chce łączyć ludzi. Została ona stworzona przez graczy dla graczy. Każdego dnia dążymy do tego, aby nasze usługi były na najwyższym poziomie. Pragniemy tego, byś i Ty dołączył do naszej społeczności, ponieważ to Ty jesteś dla Nas najważniejszy. Dołącz do Nas! Nasze serwery czekają na nowych graczy, którzy chcą grać na ponadprzeciętnym poziomie. Jesteśmy do Waszej dyspozycji - Administracja DeagleShot.eu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...