Skocz do zawartości

Wsparcie Finansowe!

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę.

Wspomóż Sieć

By .:KropKa:.

Rekrutacja Otwarta!

Dołącz do zespołu DeagleShot.

Złóż Podanie

By .:KropKa:.

Głosowanie na Serwery!

Pomoż nam wybić się na wyżyny.

Głosuj!

By .:KropKa:.

Widziałeś nowy serwer na sieci? Jeśli nie, wejdź i zobacz! - 147.135.199.86:27015 (ZOMBIE MOD)

Serwer Survival obecnie nie dostępny. Prace nad nową edycją !

xxErenXX

Użytkownik

xxErenXX

    Liczba zawartości:

    89

    Rejestracja:

    Ostatnia wizyta:

    Czas online:

    1d 18h 33m 43s

xxErenXX

xxErenXX

Użytkownik

    Liczba zawartości:

    89

    Rejestracja:

    Ostatnia wizyta:

    Czas online:

    1d 18h 33m 43s


Reputacja

34 Nowicjusz

O xxErenXX

  • Grupa główna: Użytkownik
  • Tytuł: Eren Jaeger

Ostatnie wizyty

455 wyświetleń profilu
  1. Ty masz vipa xD? A jeszce kilka dni wczesniej 

    Pisalas "Koniec deagleshot" itd :P

  2. Na nie, Taloe rzeczu sa za drogie, Jezeli juz miałoby takie coś postać To jedynie działałoby na takiej zasadzie ze człowiek ktory stał sie Zombie. Musiał miec bazooke/Dzialko plazmowe zeby moglo wyleciec. Widzimy sie w grze, za niedlugo, Aktualnie mam male problemy wraz z Lypsenem probujemy je rozwiazac ^_^
  3. zobaczymy sie po 1 miesiacu wakacji

     

    Wakacje.exe ON! !!!

  4.  Dziwie sie ze ty jeszcze żadnego warna nie masz XD

  5. ooo ty a ja cie uwazalem za Spoko typa

    Unlike #1 xDDDDDDD

    1. Dzwiek

      Dzwiek

      Dałem te diss like tylko z tego względu że nie zgadzam się z twoja opinią i nie grasz na jb... W dodatku post pod postem. Widzę nie zapoznałeś się z regulaminem forum. Zapraszam do przeczytania ;) 

    2. xxErenXX

      xxErenXX

      Cóż,  czytałem go tak samo jak Zm Sw, CO do nie grania na jb, Sam sie do tego przyznalem, I gdybys nie widzial w moim poscie (Na twym profilu) metafory to idz zapoznac sie z jej definicja, Tak to byla metafora a za razem sarkazm :D

  6. Zle mowisz, Mimo ze jest z 5-6 adminow to w wczesnych godzinach owych adminow nie ma, Nie raz widzialem jak boty z VPS'A (PRWD.) Reklamowali, albo ktos ciagle kogos wyzywal, Gdy wlasnie tych adminow nie bylo.
  7. Na tak.. Juz nie afczysz a wiec jak obiecalem. Tylko bardziej kontroluj emocje, TO ze bylem neutral co do twego admina nie oznacza ze odrazu cie skreslilem Powodzenia. Licze na cb' Ps: Twojego 1 rekru Nie zostalo odrzuczone, Zostal tylko ZAMKNIETY TEMAT Ponieważ o to prosiłeś.
  8. Propozycja 2: Dodanie do Regulaminu nast. Kar - Brak cełow moda 5 - 10 min - Namawianie do Łamania regulaminu (Np Cheatowania czy wyzywania) - Ban 1 dzien - 5 dni - Zmienienie kary reklamowania z: - Reklamowanie cudzych serwerów - Ban od 3 dni do 1 tygodnia Na: - Reklamowanie Serwerow - Ban Pernamentny
  9. Propozycja nr 1: Gdy Czlowiek zada 1000 dmg. zombie wtedy otrzyma 1 AP, Dlaczego taka propozycja? bo dziś myśle ze aby uzbierac 500 ap, To trzeba Odkladać nawet 1 ap, Bo z tego co pamietam za zabicie zombie dostaje sie 1-2 ap? Nie wiem, Dokladnie nie znam owej wartosci. Pytalem kilku graczy (Czyt. Adminów, Graczy, Vipow) I Powiedzieli ze fajny pomysl (W Tym Danthor :P) Zaprasam do dyskusji.
  10. 攻击泰坦
    1. K!k0

      K!k0

      Tekst oznacza Atakować Tytana 

    2. xxErenXX
  11. Po 1 Jak admini zobacza ze tak piszesz pod podaniem To chyba odrazu ci to odrzuca... Badz otwarty na krytyke a nie odrazu wypowiadasz wojjne osobom ktore daly nie. + AFczyles nie 1 raz a kilkanascie. + Dodam ze jestem na neutlral a nie na nie.
  12. Byłbym na Ogromne tak lecz... Praktycznie ciągle w nocy nabijasz minuty (Zostawiasz postać i tam co 10-15 min Gdy jest zmiana mapy wybierasz postać itd...) Jestem Neutralny, Ale jezeli zaprzestasz Tak czesto afkowac to napewno zmienie moja decyzje na TAk Pozdro.
  13. Rekrutacja xxErenXX Imię: Igor Wiek: 14 lat (Lecz można uznać ze zachowuje sie jak 15 latek ) Nick : xxErenXX Link do gt (gametracker): https://www.gametracker.com/player/xxErenXX/188.165.21.245:27580/ - Troszkę mało minut ale wszystko się nadrobi, Myślę ze do końca dzisiejszego dnia już będę miał 10 h Doświadczenie: Bylem 1 raz Adminem na Zwyklym zombie mod (BIohazard) Znajomość amxx [1/10]: 7/10 Coś o sobie: Cześć, Jestem xxErenXX - Dlaczego ten nick?, Ponieważ lubię anime a w szczególności Attack on Titan (Wszystkie sezony). Ogólnie lubię szeroka tematykę zombie, Lubie TWD, Szczególnie 7,8,9 Sezon gdzie widać że Ludzie próbują odbudować prawie wymarła cywilizacje. U was gram od 11 Maja lecz gdybym wiedział, że są takie fajne serwery o Zombie to możne i na początku maja bym zaczął grać. Dlaczego chce zostać adminem? Ponieważ chciałbym aby był przestrzegany regulamin, I nie łamany. Często widzę jak ludzie reklamują a nikogo nie ma, I wtedy nikt nic nie może zrobić. Mikrofon [Tak/Nie]: Tak Akceptujesz regulamin? [Tak/Nie]: Tak akceptuje Regulamin ZM Star Wars. Składka?[Tak/Nie]: Oczywiscie Kontakt[Steam/GG]: GG , Ale jeżeli trzeba steam to również posiadam steam GG - 68272881 Dzięki za przeczytanie Mojej rekrutacji. Miłego dnia/wieczoru.

O nas

DeagleShot to sieć serwerów, która chce łączyć ludzi. Została ona stworzona przez graczy dla graczy. Każdego dnia dążymy do tego, aby nasze usługi były na najwyższym poziomie. Pragniemy tego, byś i Ty dołączył do naszej społeczności, ponieważ to Ty jesteś dla Nas najważniejszy. Dołącz do Nas! Nasze serwery czekają na nowych graczy, którzy chcą grać na ponadprzeciętnym poziomie. Jesteśmy do Waszej dyspozycji - Administracja DeagleShot.eu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...