Skocz do zawartości

Używamy cookies

Nasza Administracja jest bardzo głodna, dlatego na stronie używamy ciasteczek.

Nakarm nas! © By john

cAre

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    147
  • Wpisy

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    1d 20h 3m 22s

Reputacja

128 Doświadczony

1 obserwujący

O cAre

  • Tytuł
    𝚋𝚊𝚍 𝚐𝚞𝚢
  • Urodziny 1999.02.05

Kontakt

  • STEAM
    https://steamcommunity.com/id/K4Tek/

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Ulubiony Serwer
    JailBreak

Ostatnie wizyty

84 wyświetleń profilu
  1. Jak ktoś będzie potrzebował to pisać xd
  2. cAre

    MediumMT2

    Z Mohito mam styczność od jakichś 2 lat co do jego pracy nie mam zastrzeżeń bo wykonuję on swoją pracę w 100% (sprawy techniczne) co do reklamy się nie wypowiadam ale myślę że na 3-4 miesiące warto zaglądnąć
  3. cAre

    MediumMT2

    Typ serwera: Medium Maks. Poziom Postaci: 130 Maks. Poziom Zwierzaka: 100 Maks. Poziom Pomocnika: 60 Punkty statystyk: 100 Królestwa: Shinsoo, Chunjo oraz Jinno Strona Główna: https://mediummt2.pl Forum: https://forum.mediummt2.pl Klient Gry: https://mediummt2.pl/page/download Regulamin: https://mediummt2.pl/page/rules Fanpage: https://fb.me/Mediummt2 Technik, osoba odpowiedzialna za sprawy techniczne związane z serwerem, stroną oraz forum, wprowadzaniem aktualizacji na serwerze od strony technicznej oraz naprawianiem wszelkich problemów związanych z serwerem, stroną oraz forum. Administrator Gry, osoba odpowiedzialna za część spraw technicznych związanych z serwerem, rozgrywkę na serwerze, porządek na serwerze, organizację wydarzeń specjalnych, wprowadzanie aktualizacji oraz zmian dotyczących rozgrywki. Mistrz Gry, osoba odpowiedzialna głównie za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizację niektórych wydarzeń specjalnych. Grafik, osoba odpowiedzialna za całą oprawę graficzną projektu, sporadycznie również pomoc graczom oraz pilnowanie porządku na serwerze. • Podstawowy ekwipunek ulepszony do +6 • Kostium Królestwa na stałe • Wierzchowiec (można z niego atakować) na 7 dni • Jajo Zwierzaka na stałe Zdobywane doświadczenie podczas gry zostało odpowiednio dopasowane do poziomu trudności serwera rozumianej określeniem serwera Medium. W skrócie oznacza to że zdobycie maksymalnego poziomu na serwerze nie będzie najcięższym z wyzwań lecz, umiarkowanie trudne. Istotnym etapem w rozwoju postaci jest zdobycie 75 poziomu który będzie możliwy do zdobycia w kilka godzin dla doświadczonych graczy oraz kilkunastu dla tych mniej doświadczonych. Standardowe szkolenie umiejętności zostało nieco ułatwione, aby wbić umiejętność na poziom G1 potrzebne będzie pomyślne przeczytanie 36 ksiąg. Szkolenie umiejętności przebiega standardowo co 24 godziny czas oczekiwania można jednak pominąć za pomocą M1 -> M2 1 pomyślnie przeczytanych M2 -> M3 1 pomyślnie przeczytanych M3 -> M4 2 pomyślnie przeczytanych M4 -> M5 2 pomyślnie przeczytanych M5 -> M6 2 pomyślnie przeczytanych M6 -> M7 4 pomyślnie przeczytanych M7 -> M8 4 pomyślnie przeczytanych M8 -> M9 6 pomyślnie przeczytanych M9 -> M10 6 pomyślnie przeczytanych M10 -> G1 8 pomyślnie przeczytanych Szansa na pomyślną naukę na poziomie M1-M10 wynosi 100% gdy użyta jest G1 -> P 10 pomyślnie przeczytanych Na szkolenie um. z G1 -> P działają jednak nie dają one 100% szansy. Przedmioty m.in jak: Wzmocnienie, Zaczarowanie, Błogosławieństwo Przedmiotu nie będą trudne do zdobycia, ponieważ będą dostępne z wielu źródeł, takich jak: metiny, bossy, lochy ale również różne skrzynie np. Szkat. Blasku Księżyca czy Skrzynia Mocy, przedmioty te można zdobywać od 1 poziomu postaci. • Zaczarowanie Przedmiotu do zdobycia dodatkowo z potworów od 20 poziomu do maks. • Szkat. Blasku Księżyca możliwa do zdobycia od 10 poziomu postaci do maks. • Skrzynia Mocy możliwa do zdobycia z metinów i bossów na 30+ poziomie. Przykładowy drop z metina, bossa: Przedmioty takie jak Zwój Egzorcyzmu, Rada Pustelnika, Kamienie Duchowe służące do rozwijania umiejętności postaci można zdobywać z metinów, bossów, dungeonów, nie będą to przedmioty bardzo trudne do zdobycia. Zaczarowanie, Wzmocnienie, Błogosławieństwo Pasów to przedmioty używane tylko do jednego przedmiotu w ekwipunku - pasów. Można je zdobywać z metinów, bossów na około 50 i wyższym poziomem, ilości zdobywanych ww. przedmiotów są niższe od standardowych zaczarowań itp. Zwoje Ezorcyzmu+ oraz Rady Pustelnika+ służące do rozwijania nowych umiejętności pasywnych można zdobyć bezpośrednio pokonując niektóre bossy oraz dungeony, ich główny źródłem jest Skrzynia Mocy. Skrzynie Ucznia to specjalne nagrody które otrzymuje się za zdobywanie poszczególnych poziomów postaci. Skrzynia Ucznia I Poziom: 1 Nagroda: Skrzynia Ucznia II Poziom: 10 Nagroda: Skrzynia Ucznia III Poziom: 20 Nagroda: Skrzynia Eksperta I Poziom: 30 Nagroda: Skrzynia Eksperta II Poziom: 40 Nagroda: Skrzynia Eksperta III Poziom: 50 Nagroda: Skrzynia Mistrza I Poziom: 60 Nagroda: Skrzynia Mistrza II Poziom: 70 Nagroda: Skrzynia Mistrza III Poziom: 80 Nagroda: Skrzynia Arcymistrza Poziom: 90 Nagroda: Skrzynia Arcymistrza II Poziom: 100 Nagroda: Skrzynia Arcymistrza III Poziom: 115 Nagroda: Skrzynia Arcymistrza IV Poziom: 130 Nagroda: Poniżej przedstawiamy bonusy dostępne w przedmiotach oraz ich maksymalne wartości. Punkty Życia --- 2000 Punkty Many --- 1000 Witalność --- 12 Inteligencja --- 12 Siła --- 12 Zręczność --- 12 Szybkość Ataku --- 8% Szybkość Ruchu --- 20% Szybkość Zaklęcia --- 20% Regeneracja PŻ --- 30% Regeneracja PM --- 30% Szansa na Otrucie --- 8% Szansa na Omdlenie --- 8% Szansa na Spowolnienie --- 8% Szansa na Krytyczne Uderzenie --- 10% Szansa na Przeszywające Uderzenie --- 10% Silny przeciwko Ludziom --- 10% Silny przeciwko Zwierzętom --- 20% Silny przeciwko Orkom --- 20% Silny przeciwko Mistykom --- 20% Silny przeciwko Nieumarłym --- 20% Silny przeciwko Diabłom --- 20% Silny przeciwko Insektom --- 20% Obrażenia absorbowane przez PŻ --- 10% Obrażenia absorbowane przez PM --- 10% Szansa na kradzież PM --- 10% Szansa na kradzież PŻ --- 10% Szansa na Blok Ciosów --- 15% Szansa na uniknięcie Strzały --- 15% Szansa na Odbicie Ciosów --- 10% Odporność na Trucizny --- 5% Szansa na bonus Doświadczenia --- 20% Szansa na podwójną ilość Złota --- 20% Szansa na podwójną ilość Przedmiotów --- 20% Niewrażliwy na Omdlenia Niewrażliwy na Spowolnienia Wartość Ataku --- 50 Średnie Obrażenia --- 60% Obrażenia Umiejętności --- 30% Odporności: Dostępne w pasach: Na naszym serwerze zostały dodane cztery nowe umiejętności pasywne. • Umiejętności pasywne można szkolić co 12 godzin za pomocą specjalnych książek: • Szanse na pomyślne szkolenie o 50% można zwiększyć z Radą Pustelnika+ • Zwój Egzorcyzmu+ pomija czas oczekiwania na ponowne szkolenie. (Pozwala na zwabienie potworów jak Peleryna Męstwa) Polimorfię można szkolić co 2 godziny, na szkolenie działają oraz 0 - 20 Punktów: 20 pomyślnie przeczytanych M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych Kula Polimorfii pozwala na zamianę w zaklętego w niej potwora, na serwerze dostępnych jest 5 różnych Kuli Polimorfii. Księga Zaklęć Można ją kupić u NPC Handlarka Różności, po wykonaniu zadania z Księgi Zaklęć otrzymujemy Kulę Polimorfii danego typu w zależności od wykonanego zadania. Górnictwo można szkolić co 2 godziny, na szkolenie działają oraz 0 - 20 Punktów: 20 pomyślnie przeczytanych M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych Magiczna Kopalnia jest dostępna od 30 poziomu postaci. Jest to jedyna mapa na której występują wszystkie Żyły, które pozwolą zdobyć Rudę potrzebną do wytworzenia przetopów do każdej dostępnej biżuterii. Wydobywanie Rudy na serwerze zostało nieco zmienione, podstawowa szansa na pomyślne wydobycie wynosi 35% przy użyciu Kilofa+0 Kilof to podstawowe narzędzie wykorzystywane do górnictwa. Ulepszenie Kilofa zapewnia większą szansę na pomyślne wydobycie rudy, podobnie jak szkolenie umiejętności Górnictwa. Kilof +0 Szansa na wydobycie: +15% Szansa na ulepszenie: 100% Kilof +1 Szansa na wydobycie: +18% Szansa na ulepszenie: 88% Kilof +2 Szansa na wydobycie: +20% Szansa na ulepszenie: 77% Kilof +3 Szansa na wydobycie: +22% Szansa na ulepszenie: 66% Kilof +4 Szansa na wydobycie: +25% Szansa na ulepszenie: 55% Kilof +5 Szansa na wydobycie: +28% Szansa na ulepszenie: 44% Kilof +6 Szansa na wydobycie: +30% Szansa na ulepszenie: 33% Kilof +7 Szansa na wydobycie: +32% Szansa na ulepszenie: 33% Kilof +8 Szansa na wydobycie: +35% Szansa na ulepszenie: 33% Kilof +9 Szansa na wydobycie: +40% Żyły Bursztynu nie są wykorzystywane do wytwarzania przetopów do biżuterii. Wydobywając je zdobywany Kawałki Bursztynu z których możemy wykonać specjalną Bursztynową Skrzynię. Bursztynowa Skrzynia Aby ją wytworzyć, należy wydobyć w kopalni 500 sztuk Kawałków Bursztynu, a następnie po prostu nacisnąć na nie Bursztynowa Skrzynia zawiera wiele przydatnych przedmiotów dla których warto rozwijać umiejętność górnictwa aby zdobywać skrzynie szybciej. Najbardziej pożądanym przedmiotem ze skrzyni będzie Bursztynowy Amulet. • Można nim handlować, łączy się z Pierścieniem Półksiężyca. • Można go zdobyć tylko z Bursztynowej Skrzyni. Wędkarstwo to umiejętność typowo pasywna. Podczas pomyślnego wyłowienia ryby otrzymujemy jeden Punkt Wędkarstwa których trzeba zdobyć określoną ilość aby umiejętności Wędkarstwa wzrosły. • Wędkarstwo można szkolić od poziomu 0 aż do P. • Posiadając Rybie Wnętrzności w inwentarzu ilość zdobywanych Punktów Wędkarstwa podwaja się. • Rozwijanie umiejętności Wędkarstwa zapewnia szansę na zdobycie bonusowych przedmiotów podczas pomyślnego wyłowienia ryby. Im wyższy poziom umiejętności Wędkarstwa tym lepsze przedmioty można zdobyć. Od 10 poziomu um.: Od 15 poziomu um.: Od poziomu M1: Od poziomu M5: Od poziomu M10: Od poziomu G2: Od poziomu G6: Od poziomu P: Menu Zwierzaka można otworzyć za pomocą kombinacji klawiszy + użytych na pieczęci zwierzaka, w menu znajdują się wszystkie informacje na temat umiejętności, poziomu, wymaganego doświadczenia itp. • Jajo podstawowego Zwierzaka (na stałe) każdy gracz otrzymuje na początku gry. Podstawowy Zwierzak nie posiada dodatkowych bonusów oprócz tych które można otrzymać rozwijając umiejętności Zwierzaka. • Jajami Zwierzaków można handlować, jednak po wykluciu z jaja, handel nie jest możliwy. • Jaja Zwierzaków posiadające dodatkowe bonusy można zdobyć z niektórych bossów w grze lub w itemshop. • Każdy Zwierzak może osiągnąć maksymalnie 100 poziom. • Zwierzak zdobywa doświadczenie podczas zabijania potworów, bossów czy metinów. • Poziom Zwierzaka można zwiększyć również za pomocą Odżywki która dodaje 5% doświadczenia niezależnie od aktualnego poziomu towarzysza. • Na zdobywanie doświadczenia Zwierzaka nie mają wpływu przedmioty które zwiększają ilość zdob. dośw. normalnych postaci. • Zwierzaki posiadają 5 umiejętności które dają różne bonusy, umiejętności zwierzaka można rozwijać od 0 do P. • Na rozwój umiejętności z poziomu 0 do 20 potrzebne są punkty umiejętności otrzymywane za zdobywanie poziomów Zwierzaka. • Na rozwój umiejętności od M1 do G1 potrzebne są Księgi Zwierzaka • Na rozwój umiejętności od G1 do P potrzebne są Kamienie Duchowe Zwierzaka • Na szkolenie umiejętności Zwierzaka działają • Na szkolenie umiejętności Zwierzaka nie działają Automatyczny Pomocnik to tylko substytut prawdziwego Szamana. Posiada te same umiejętności, jednak są one słabsze od tych z prawdziwej postaci. Pomocnik tak jak normalna postać wymaga zdobywania doświadczenia, aby możliwe było rozwinięcie jego umiejętności. • Doświadczenie Pomocnika zdobywa się podobnie jak doświadczenie Zwierzaka, pokonując potwory, bossy etc. W oknie pomocnika znajdują się wszystkie informacje na temat umiejętności, poziomu, wymaganego doświadczenia itp. • Okno Pomocnika można otworzyć za pomocą przycisku . Pergamin Pomocnika umożliwia przyzwanie Pomocnika który od momentu wezwania regularnie będzie wzmacniał nas swoimi umiejętnościami. Umiejętności Pomocnika można szkolić za pomocą zwykłych Ksiąg Umiejętności Szamana takich jak Błogosławieństwo, Pomoc Smoka oraz Odbicie. • Na rozwój umiejętności z poziomu 0 do M1 potrzeba 20 Punktów Umiejętności, które można otrzymać za awansowanie na kolejne poziomy Pomocnika. • Na rozwój umiejętności z poziomu M1 do G1 potrzeba 10x Ksiąg Umiejętności. • Na rozwój umiejętności z poziomu G1 do P potrzeba 10x Ksiąg Umiejętności. • Na szkolenie umiejętności Pomocnika działają • Na szkolenie umiejętności Pomocnika nie działają Gaya to dodatkowa waluta w grze wykorzystywana w Sklepie Gaya, można go otworzyć za pomocą przycisku zamieszczonym obok minimapy w kliencie gry. Początkowo każdy gracz ma dostępne tylko trzy pierwsze sloty aby odblokować niedostępne sloty oznaczone na czerwono należy posiadać w ekwipunku: Rozszerz. Sklepu Gaya Do zdobycia z: Skrzynia Gaya Przedmioty w Sklepie Gaya zmieniają się co 5 godzin od momentu pierwszego uruchomienia dla każdego gracze indywidualnie. Można pominąć czas oczekiwania na nową listę używając: Reset Sklepu Gaya Do zdobycia z: Skrzynia Gaya Kamyki potrzebne do obróbki w Gaya można zdobywać tylko ze Skrzyń Gaya następnie korzystając ze specjalnej opcji u NPC Theo można je przerobić. Skrzynia Gaya Do zdobycia z: Metiny Gaya można zdobyć również na większości dungeonów. Pokonując ostatniego bossa istnieje szansa na zdobycie: Sakiewka Gaya Dodaje losową ilość Gaya do Twojego konta 1-30. Kupon Gaya Dodaje 50 Gaya do Twojego konta. System Gildii został odświeżony oraz uzupełniony o kilka nowych funkcji. Nowe funkcje zapewnią lepszą zabawę oraz korzyści z wspólnej gry. Każde z Królestw posiada osobną mapę z ziemiami gildii. Maksymalnie 18 gildii z każdego Królestwa może posiadać własną ziemię. Atrybuty gildii to specjalne bonusy dla wszystkich członków. Gilda odblokowuje je zdobywając kolejne poziomy gildii. Wymagane doświadczenie na poszczególne poziomy gildii zostało odpowiednio dostosowane tak aby nie było to zbyt łatwe ani zbyt trudne dla kilku osób. • Zdobyty 3 poziom: Punkty Życia +1500 • Zdobyty 6 poziom: Szybkość Zaklęć +15% • Zdobyty 9 poziom: Odporność na Obrażenia +7% • Zdobyty 14 poziom: Silny przeciwko Potworom +10% • Zdobyty 18 poziom: Punkty Doświadczenia +20% • Zdobyty 20 poziom: Silny przeciwko Ludziom +10% Depozyt gildii to miejsce gdzie zbiera się całość zarobionego Złota z ziemi gildii. Sumę zebranego Złota w depozycie można zobaczyć w Menu Gildii. Wypłaty z depozytu może dokonać tylko Lider Gildii korzystając ze specjalnej opcji u Strażnika Wsi. Przedmioty ulepszane u Kowala Gildii nie mogą zostać zniszczone ani ich poziom ulepszenia nie może się obniżyć! Gildia która wykupi ziemię gildii może zatrudnić na niej jednego kowala z poszczególnymi specjalizacjami: Stanley Brońmistrz - Bronie Stanton Płatnerz - Tarcze, Zbroje oraz Hełmy Starbuck Jubiler - Kolczyki, Naszyjniki, Buty, Bransolety oraz Pasy • Kowale gildyjni zwiększają szanse na pomyślne ulepszanie przedmiotów aż o +12%, jest to największy współczynnik szans jaki można spotkać w grze. • W zależności od poziomu przedmiotu Kowal Gildii wymaga dodatkowych ulepszaczy które nie są potrzebne przy użyciu zwykłych zwojów ulepszenia lub zwykłego kowala. Poziom Przedmiotu: 1-60 dodatkowy ulepszacz: 3x Poziom Przedmiotu: 61-65 dodatkowy ulepszacz: 2x Poziom Przedmiotu: 66-74 dodatkowy ulepszacz: 2x Poziom Przedmiotu: 75-90 dodatkowy ulepszacz: 1x Poziom Przedmiotu: 91-105 dodatkowy ulepszacz: 2x Poziom Przedmiotu: 106-115 dodatkowy ulepszacz: 3x Poziom Przedmiotu: 116-130 dodatkowy ulepszacz: 5x • Cena ulepszania przedmiotów u kowali dla osób spoza gildii: x2 normalnej wartości. • Cena ulepszania przedmiotów u kowali dla osób z gildii: Normalna wartość. • Zysk Złota z każdego ulepszania dla gildii posiadającej kowala: 50% Na naszym serwerze dostępny jest tylko jeden rodzaj Alchemika który umożliwia przerabianie wszystkich rodzajów rudy w przetopy. Szansa na pomyślne przetwarzanie rudy w przetopy u Alchemika Gildyjnego wynosi 60%. • Alchemik Gildii zapewnia możliwość wytwarzania unikatowych mikstur które są trudne do zdobycia w innych miejscach. • Alchemik Gildii zapewnia również możliwość przetwarzania niektórych ulepszonych przedmiotów które w późniejszym etapie rozgrywki mogą być traktowane jak zbędne w przydatne ulepszacze służące do ulepszania ekwipunku do PVP czy PVM. Na serwerze dostępny jest dungeon Schronienie Meley przeznaczony tylko dla gildii. Na wyprawę można wyruszyć u Strażnika Smoków Dolnarra znajdującego się w Piekle. W Schronieniu Meley można zdobyć spore ilości materiałów potrzebnych do zabudowy ziemi gildii, jest to również jedyne miejsce gdzie można zdobyć tarcze wojenne do PVP oprócz możliwości wytworzenia ich u kowala. Każdy członek po pomyślnym zakończeniu wyprawy może wybrać jedną z dwóch dostępnych nagród ze Złotej Smoczej Skrzyni która pojawi się po pomyślny zakończeniu wyprawy. Jedna z nich zapewni szansę na tarcze wojenne natomiast druga na Jajo Zwierzaka do PVP. • Gildię do wyprawy na dungeon może zarejestrować wyłącznie Lider Gildii. • Gildia musi posiadać minimum 3 poziom aby mogła zostać zarejestrowana. • Za każdą wyprawę na dungeon pobierana jest opłata 600 punktów gildii, jednak jeśli wyprawa zakończy się pomyślnie gildia odzyskuje 300 punktów. • Punkty potrzebne na wyprawy gildii można zdobywać z wojen gildii oraz za wbijanie poziomów gildii. • Każda gildia może wybrać się na dungeon raz na 3 godziny. Niezależnie od tego czy poprzednia wyprawa zakończyła się sukcesem czy nie. • Do dungeonu może wejść maksymalnie 16 osób z gildii. Ranking Schronienia Meley dostępny jest u Strażnika Smoków Jaharra który znajduje się we wszystkich pierwszych wioskach Królestw. W rankingu znajduje się lista pięciu najlepszych gildii które ukończyły Schronienie Meley. • Trzy najlepsze gildie z rankingu będą otrzymywać pewną sumę Złota do depozytu gildii. • Ranking będzie resetowany co 2 tygodnie, wraz z tym gildie będą otrzymywały Złoto. Szarfy są widocznym elementem ekwipunku tak jak zbroje czy bronie. Na serwerze dostępne są cztery rodzaje szarf każda z nich posiada cztery stopnie jakości: prosta, dostojna, zacna oraz unikatowa. Istnieje możliwość ukrycia widoku Szarfy z menu kostiumów. Aby to zrobić wystarczy kliknąć ikonę oka przy szarfie tak aby zmieniła się na czerwoną. W oknie kombinacji u NPC Theo można ulepszyć swoją szarfę. Do ulepszania szarfy na wyższy poziom, potrzebna jest druga szarfa z identycznym poziomem co ulepszana. • W zależności od poziomu szarfy % absorpcji bonusów rośnie. dla unikatowej szarfy może on wynosić maks. 25% oznacza to że aż 25% wszystkich bonusów z wykorzystanej broni lub zbroi zostanie dodanych do szarfy. • W przypadku ulepszania szarfy posiadającej bonusy, po pomyślnym ulepszeniu bonusy zostają, zmienia się tylko ich % jeśli % absorpcji szarfy został zwiększony. • W przypadku ulepszania dwóch szarf które posiadają bonusy wcześniej włożone za pomocą absorpcji, bonusy te nie połączą się. W oknie absorpcji u NPC Theo można użyć szarfy aby absorbować do niej bonusy z broni lub zbroi. • Zbroja lub broń użyta do absorbowania bonusów zostanie zniszczona! • Prosta szarfa absorbuje 1% bonusów zbroi lub broni • Dostojna szarfa absorbuje 5% bonusów ze zbroi lub broni • Zacna szarfa absorbuje 10% bonusów ze zbroi lub broni • Unikatowa szarfa absorbuje 11% do 25% bonusów ze zbroi lub broni • Bonus z szarfy jest zaokrąglany zawsze W DÓŁ (czyli, jeżeli z obliczeń wyjdzie Ci 2.99%, to szarfa otrzyma bonus 2%) • Do szarfy absorbują się wszystkie bonusy z poświęconej zbroi lub broni • Bonusy w szarfie nie mogą zostać zmienione można je usunąć za pomocą specjalnego zwoju: Świadectwo Zmiany Opcja wytworzenia szarfy dostępna jest u NPC Theo Aby mógł on dla nas wytworzyć szarfę potrzebujemy: 10x Delikatne Sukno Oraz 1x Barwniki można kupić u Handlarki Różności. Delikatne Sukno Można zdobyć z: • Szkatułki bossów • Dungeony • Eventy Pas Lniany(do PVM) można zdobyć z Baronówny Pająków w dungeonie Komnata Baron. Pająków (55-65 poz.) Pas Króla(do PVP) można zdobyć min. z bossów takich jak: Niebieska Śmierć oraz Nemere. Na serwer został dodany System Pasów które są dodatkowym elementem ekwipunku. System pasów został połączony z Systemem Żywiołów. Na serwerze dostępnych jest dziewięć pasów, cztery do PVM oraz pięć do PVP. Do pasów można włożyć maksymalnie pięć bonusów tak jak w przypadku innych części ekwipunku. Pasy jednak posiadają kilka unikalnych bonusów których nie można mieć w innych przedmiotach. Wzmocnienie Pasów Dodaje do jednego z Twoich pasów nowy bonus. (maks. 4) Można zdobyć z: Skrzynia Mocy, Metiny oraz Bossy. Zaczarowanie Pasów Usuwa wszystkie bonusy z jednego z Twoich pasów po czym dodaje nowe bonusy losowe. (ilość posiadanych bonusów nie ulega zmianie) Można zdobyć z: Skrzynia Mocy, Metiny oraz Bossy. Błogosławieństwo Pasów Jeśli pas ma 4 bonusy, ten przedmiot doda 5 bonus. Można zdobyć z: Skrzynia Mocy oraz Bossy. Na serwerze większość potworów oraz bossów posiada jedenz sześciu dostępnych żywiołów. • Posiadanie odporności na jeden z poszczególnych żywiołów zmniejsza otrzymywane obrażenia od celu. • Posiadanie Siły na poszczególny żywioł zapewnia większe zadawane obrażenia w określony cel. Wiatr Działa na mapach: M2, Dolina Orków, Świątynia Hwang, Przylądek Smoczego Ognia, Zatoka Rakszasa Błyskawice Działa na mapach: Kraina Gigantów, Grota Wygnańców V1, Grota Wygnańców V2, Komnata Smoka Ogień Działa na mapach: Ognista Ziemia, Wyspa Małp, Schronienie Meley Lód Działa na mapach: Góry Sohan, Księżycowa Grota, Nefrytowa Zatoka, Strażnica Nemere, Siedlisko Trytona Ziemia Działa na mapach: Las Duchów, Czerwony Las, Przylądek Smoczego Ognia, Zatoka Rakszasa, Nefrytowa Grota Mrok Działa na mapach: Wieża Demonów, Piekielne Katakumby, Loch Plagi, Loch Strachu, Kraina Strachu Menu Alchemi Smoczych Kamieni dostępne jest od 30 poziomu postaci. Można je uruchomić za pomocą skrótu klawiszowego lub z ekwipunku. • Każdy Smoczy Kamień posiada ważność 24 godzin oznacza to ze można go używać aktywnie przez 24 godziny podczas rozgrywki. Gdy jednak czas się skończy nie oznacza to że kamień ulegnie zniszczeniu, przestaje on być tylko zdatny do użycia i nie daje bonusów. • Czas Smoczego Kamienia można napełnić używając lub Eliksiry czasu można kupić w sklepie u Alchemika. • Smoczy Kamień może zostać wyciągnięty ze slotu szansa na taką operację wynosi 60%. Używając do tego szansa wzrasta do 90%. Smocze Cęgi można kupić w sklepie u Alchemika. Odłamki Smoczego Kamienia • Od 30 poziomu postaci wypadają ze wszystkich potworów, po zdobyciu 10 sztuk zamienią się one w Cor Draconis(surowe) • Z metinów od 30 do 60 poziomu w większych ilościach. Cor Draconis(surowe) • Można zdobyć ze wszystkich bossów, dungeonów oraz metinów na wyższych poziomach. Cor Draconis(szlifowane) • Można zdobyć z niektórych bossów, dungeonów oraz wędkarstwa. Cor Draconis(rzadkie) • Można zdobyć z niektórych bossów, dungeonów oraz wędkarstwa. Cor Draconis(antyczne) • Można zdobyć z niektórych bossów, dungeonów oraz wędkarstwa. Cor Draconis(legendarne) • Można zdobyć rzadko z niektórych bossów oraz dungeonów Okno uszlachetniania Smoczych Kamieni jest dostępne u każdego Alchemika w pierwszym mieście Królestwa. Każda zakładka standardowego okna uszlachetnień została wyposażona w opcje usprawniające całą funkcję oraz zapewniające komfort użytkowania. • Za pomocą przycisku można w szybki sposób użyć przycisku Uszlachetnij. • Zakładka Klasa została wyposażona w przycisk Wyrób Wszystko który pozwoli w szybki sposób ulepszyć zdobyte Smocze Kamienie. • Każda zakładka została wyposażona w wyświetlanie Szansy na pomyślne zakończenie aktualnie wykonywanej operacji. • Istnieje możliwość zmiany bonusów w Smoczych Kamieniach klasy Legendarnej jakości Wybornej jednak poziom ulepszenia kamienia nie może wynosić więcej niż 0. Zmiana bonusów w takich kamieniach jest operacją bardzo kosztowną. • Klasy Smoczych Kamieni: Surowy, Szlifowany, Rzadki, Antyczny oraz Legendarny. • Stopnie Jakości Smoczych Kamieni: Matowy, Przejrzysty, Bez skazy, Znakomity oraz Wyborny. • Poziomy ulepszenia Smoczych Kamieni: Maksymalny poziom ulepszenia Smoczego Kamienia różni się w zależności od Klasy oraz Stopnia Jakości. Maksymalny poziom ulepszenia dla Legendarnego, Wybornego kamienia wynosi +6. • Każdy Smoczy Kamień posiada 2 stałe bonusy i 3 dodatkowe które można zmieniać. Poniżej zostały przedstawione perfekcyjne kombinacje bonusów Smoczych Kamieni klasy Legendarnej jakości wybornej z maksymalnym poziomem ulepszenia +6 oraz lista opcjonalnych bonusów które można posiadać w poszczególnych kamieniach. Stałe bonusy: Inteligencja: +15 Silny na Błyskawice: +15% Możliwe dodatkowe bonusy: Odporność na cios krytyczny: +20% Odporność na przeszywający cios: +20% Odporność na Obr. Umiejętności: +15% Obrażenia Umiejętności: +15% Szansa na Omdlenie: +10% Stałe bonusy: Siła: +15 Silny na Ogień: +15% Możliwe dodatkowe bonusy: Średnie Obrażenia: +18% Odporność na Śr. Obrażenia: +18% Wartość Ataku: +300 Obrona: +300 Stałe bonusy: Max PŻ: +1800 Silny na Wiatr: +15% Możliwe dodatkowe bonusy: 12% obrażeń będzie dodanych do PE Szansa na odzyskanie PŻ: +12% Maks. PŻ: +18% Max PE: +1200 Regeneracja PŻ: +24% Stałe bonusy: Zręczność: +15 Silny na Lód: +15% Możliwe dodatkowe bonusy: Silny przeciwko Ludziom: +15% Odporność na Sura: +15% Odporność na Ninja: +15% Odporność na Wojowników: +15% Odporność na Szamanów: +15% Stałe bonusy: Max PE: +1200 Silny na Ziemię: +15% Możliwe dodatkowe bonusy: 12% obrażeń będzie dodanych do PŻ Max PŻ: +1800 Obrona przeciwko Potworom: +15% Szansa na odzyskanie PE: +12% Maks. PE: +18% Regeneracja PE: +24% Stałe bonusy: Witalność: +15 Silny na Mrok: +15% Możliwe dodatkowe bonusy: Silny przeciwko Potworom: +15% Szansa na cios Krytyczny: +15% Szansa na przeszywające Uderzenie: +15% Szansa na Otrucie: +10% 18% Szansa na odbicie Ciosu Umiejętności Konne można rozwijać za pomocą Medali Konnych, które można zdobyć w Lochach Małp oraz na Wyspie Małp. • Szkolenie można powtarzać bez limitu czasowego klikając na • Maksymalny poziom standardowego wierzchowca wynosi 30, a poziomy 11, 21 oraz 30 zapewniają lepsze statystyki które otrzymujemy dosiadając konia. • 0-10 Szansa na pomyślne szkolenie: 70% | 1x za każdy kolejny poziom. • 11-20 Szansa na pomyślne szkolenie: 50% | 2x za każdy kolejny poziom. • 21-30 Szansa na pomyślne szkolenie: 25% | 3x za każdy kolejny poziom. Pieczęć do przywołania wierzchowca zakłada się do wyznaczonego slotu w ekwipunku, każda z nich ma ograniczonie czasowe, które upływa nawet jeśli nie jesteśmy zalogowani. • Aby założyć pieczęć wierzchowca do slotu, należy nacisnąć jednocześnie + • Na wierzchowcach można używać umiej. konnych jeśli takowe są wyszkolone. • Pieczęci wierzchowców używają płynnego dosiadania wierzchowców, co oznacza, że nie musisz zdejmować ani zakładać pieczęci za każdym razem kiedy chcesz wejść lub zejść z wierzchowca. • Dodatkowe bonusy wierzchowca działają tylko jeśli na nim siedzimy. Na serwerze dostępne są 2 tarcze wojenne można je wytworzyć u Kowala oraz zdobyć z wyprawy do Schronienia Meley razem z gildią. Pas Króla(do PVP) na 70 poziom można zdobyć min. z bossów takich jak: Niebieska Śmierć oraz Nemere. Aby otworzyć menu szybkiej teleportacji należy użyć przycisku Menu szybkiej teleportacji umożliwia szybką podróż do lokacji, dungeonów lub innych Królestw. Na serwerze dostępna jest opcja powrotu na dungeon, można z niej skorzystać gdy z jakiegoś powodu utracimy połączenie z internetem lub klient się zamknie. Opcja powrotu dostępna jest zawsze u NPC który wcześniej teleportował nas na wybrany dungeon, można jej użyć do momentu gdy w środku dungeonu znajduje się inny członek grupy. Księżycowy Talizman Poziom: 30-45 Księżycowa Grota to startowy dungeon na którym można zdobyć przedmioty które pomogą w rozwoju postaci, jest to również jedyne miejsce w którym można zdobyć różne Kule Polimorfii oprócz wykonywania misji z Księgi Zaklęć. Złoto Poziom: 40-130 Jedyne miejsce w którym można zdobyć Bronie na 75 poziom, Hełm, Tarczę oraz Buty na 85 poziom do PVM. Do standardowej Wieży Demonów zostało dodane dodatkowe piętro z Niebieską Śmiercią. Dodatkową zmianą jest 100% szansa na wszystkich trzech kowali na piętrze z Elit. Królem Demonów. Pajęczy Klucz Poziom: 55-65 Dungeon głównie w celach zarobkowych, jedyne miejsce gdzie można zdobyć Pas Lniany do PVM, perły oraz wiele innych przydatnych przedmiotów. Kamień Plagi Poziom: 60-70 Loch Plagi to jedyny dungeon na którym można zdobyć Bronie ze Śr na 55 poziom do PVM, dropi tutaj również ulepszona Ametystowa biżuteria do PVM, perły, Szarfy Władcy(proste) jest to jedyny dungeon na którym można zdobyć gotową szarfę oraz wiele innych przydatnych przedmiotów. Nefrytowy Klucz Poziom: 65-75 Nefrytowa Grota to miejsce gdzie można zdobyć sporo Odłamków Smoczego Kamienia, biżuterię, Kamienie Duszy +4, Zbroje na 54 poziom do PVM, perły oraz wiele innych przydatnych przedmiotów. Zamarznięty Klucz Poziom: 75-130 Strażnica Nemere podobnie jak Komnata Smoka czy Piekielne Katakumby umożliwia zdobycie ulepszaczy potrzebnych do ekwipunku PVM na 85 poziom. Dungeon ten służy głównie do zarobku, można zdobyć tutaj np. Jajo zwierzaka - Nemere jest również dobrym miejscem do zdobywania Delikatnych Sukien. Zasuszona Głowa Poziom: 75-130 Jedyne miejsce w którym można zdobyć Kolczyki, Bransoletkę oraz Naszyjnik na 85 poziom do PVM oraz Pas na 70 poziom do PVP Jeden z trzech dungeonów na których można zdobyć ulepszacze niezbędne do ekwipunku PVM na 85 poziom. Kręty Klucz Poziom: 85-130 Jedyne miejsce w którym można zdobyć Hełmy na 80 poziom do PVP oraz Buty na 65 poziom również do PVP. Na dungeonie można również zdobyć ulepszacze niezbędne do ekwipunku PVM na 85 poziom, zbroi specjalnej oraz ulepszacze do ekwipunku PVP. Klucz Rakszasa Poziom: 90-130 Zatoka Rakszasa do wykonania jest w 2-3 osoby lub solo z lepszym ekwipunkiem. Na tym dungeonie można zdobyć ulepszacze potrzebne do ekwipunku na poziom 90 - 105. Klucz Trytona Poziom: 110-130 Siedlisko Trytona do wykonania jest w 2-3 osoby lub solo z lepszym ekwipunkiem. Oprócz dobrego zarobku zapewnia również ulepszacze do ekwipunku na poziom 105 - 115. Smoczy Kamień Strachu Poziom: 120-130 Loch Strachu do wykonania jest w kilka osób lub solo z dobrym ekwipunkiem. Źródło ulepszaczy do ekwipunku na poziom 115 - 125 można tutaj zdobyć również inne wartościowe przedmioty, np. pieczęć wierzchowca. Biżuterię na 85 poziom do PVM można zdobyć z Azraela. Hełm Kryształu Duszy na 85 poziom do PVM można zdobyć ze Szkat. Nieb. Śmierci. Tarczę Kryszt. Duszy na 85 poziom do PVM można zdobyć ze Szkat. Nieb. Śmierci. Buty Kryszt. Duszy na 85 poziom do PVM można zdobyć ze Szkat. Nieb. Śmierci. Lniany Pas do PVM można zdobyć z Baronówny Pająków w dungeonie Komnata Baron. Pająków (55-65 poz.) Można zdobyć z: Misja u Kowala na 15 poziom. Można zdobyć z: Besty, Szkat. Pełni Księżyca. Można zdobyć z: Szkat. Ezot. Władcy, Szkat. Wodza Orków oraz na dungeonie Loch Plagi. Można zdobyć z: Szkat. Umarłego Rozpruwacza oraz Szkat. Niebieskiej Śmierci. Można zdobyć z: Przerabia się je z broni na 75 poziom. Mistyczne bossy wyróżniają się znacznym przeskokiem w poziomie trudności względem tradycyjnych bossów na mapach. Czasy odrodzenia są znacznie dłuższe niżeli w klasycznych bossach. W początkowych etapach serwera zbijanie ich "solo" bez dobrze rozbudowanego ekwipunku oraz umiejętności będzie nie możliwe. Żywioł: Ogień Najsłabszy z Mist. Bossów pojawia się regularnie we wszystkich Królestwach w drugich wioskach co 3 godziny. Oprócz sporej ilości złota które można z niego zdobyć, dropi również też spore ilości Zaczarowań Przedmiotu, Alchemię, Kamienie Duszy +4 oraz wiele innych przydanych przedmiotów. Żywioł: Wiatr Mist. Wódz Orków pojawia się co 4 godziny w Dolinie Orków. Mocniejsza wersja Wodza Orków dropi wiele materiałów na rozbudowę ziemi gildii, spore ilości przedmiotów do badań biologa, Kamienie Duszy +4 oraz wiele innych przydatnych przedmiotów. Żywioł: Lód Mist. Dziewięć Ogonów występuje w Górach Sohan pojawia się co 6 godzin. Żywioł: Błyskawice Mist. Zjawę możemy spotkać w Świątyni Hwang pojawia się co 6 godzin. Żywioł: Wiatr Olbrzymiego Żółwia możemy spotkać na Pustyni Yongbi pojawia się co 6 godzin. Żywioł: Ogień Czerwonego Smoka możemy spotkać na Ognistej Ziemi pojawia się co 6 godzin. Żywioł: Ziemia Eoten jest władcą Lasu Duchów pojawia się regularnie co 8 godzin. Podobnie jak z Lodowej Wiedźmy można z niego zdobyć Zbroje Specjalne do PVM, Kamienie Duszy +5, Stalki +7, Alchemię oraz wiele innych pożądanych przedmiotów. Żywioł: Lód Lodowa Wiedźma jako jedyna z Mist. Bossów pojawia się zawsze w tym samym miejscu na końcu Groty Wygnańców co 8 godzin. Wiedźma jest jednym z dwóch Bossów z których można zdobyć Zbroje Specjalne, oprócz tego wypada wiele cennych przedmiotów takich jak biżuterię +7, stalki +7, Kamienie Duszy +5, Magiczne Kamienie oraz wiele innych pożądanych przedmiotów. Zbroje Specjalne to wyjątkowe zbroje na 85 poziom przeznaczone do PVM. Zbroje Ishtar czyli inaczej "specjalki" można zdobyć tylko z 2 Mist. Bossów dostępnych na serwerze: Mist. Eotena oraz Mist. Lodowej Wiedźmy. Dostępne są 4 inne Zbroje Specjalne w zależności od klasy postaci. Metiny na mapie: Metin Duszy, Metin Cienia Bossy na mapie: Wódz Orków, Mist. Wódz Orków Więcej informacji: Przedmioty do badań biologa oddawać można ze specjalnego menu w panelu bocznym ekwipunku. W przypadku gdy przedmiot do badań jest popsuty można od razu oddać następny, do momentu pomyślnego przyjęcia przedmiotu. Eliksir Poszukiwacza Zwiększa szansę na pomyślne przyjęcie przedmiotu o 30% Eliksir wystarczy posiadać w ekwipunku, podczas oddawania przedmiotu zostanie on użyty automatycznie. Można zdobyć z: Szkat. Blasku Księżyca, Bossy oraz Eventy Heroiczny Symbol Przedmiot który usuwa czas oczekiwania na oddanie następnego przedmiotu do badań. Aby pominąć czas oczekiwania należy kliknąć na przedmiot . Można zdobyć z: Skrzynia Mocy, Bossy oraz Eventy Poziom: 30 Ilość: 10 Czas: 2 godz. Nagroda: +10% Szybkości Ruchu Poziom: 40 Ilość: 15 Czas: 2 godz. Nagroda: +5% Szybkości Ataku Poziom: 50 Ilość: 15 Czas: 3 godz. Nagroda: +60 Obrony Poziom: 60 Ilość: 20 Czas: 3 godz. Nagroda: +55 Wartości Ataku Poziom: 70 Ilość: 25 Czas: 4 godz. Nagroda: +10% Szybkości Ruchu +10% Redukcji Obrażeń Poziom: 80 Ilość: 30 Czas: 4 godz. Nagroda: +6% Szybkości Ataku +10% Wartości Ataku Poziom: 85 Ilość: 40 Czas: 4 godz. Nagroda: +10% Obrony przeciwko Graczom Poziom: 90 Ilość: 50 Czas: 5 godz. Nagroda: +8% Siły przeciwko Ludziom Poziom: 92 Ilość: 10 Czas: 6 godz. Nagroda: Do wyboru +1000 PŻ / +60 Obrona / +50 Wartość Ataku Poziom: 94 Ilość: 20 Czas: 6 godz. Nagroda: Do wyboru +1100 PŻ / +140 Obrona / +60 Wartość Ataku Przedmioty do badań Seon-Pyeonga należy oddawać bezpośrednio do niego. W przypadku gdy przedmiot jest popsuty można od razu oddać następny do momentu pomyślnego przyjęcia przedmiotu. Eliksir Poszukiwacza Zwiększa szansę na pomyślne przyjęcie przedmiotu o 30% Aby Eliksir zadziałał należy go użyć . Można zdobyć z: Szkat. Blasku Księżyca, Bossy oraz Eventy Heroiczny Symbol Przedmiot który usuwa czas oczekiwania na oddanie następnego przedmiotu do badań. Aby Symbol zadziałał należy wybrać odpowiednią opcję w dialogu z NPC. Można zdobyć z: Skrzynia Mocy, Bossy oraz Eventy Poziom: 30 Ilość: 10 Czas: 2 godz. Nagroda: +2% Siły przeciwko Potworom Poziom: 40 Ilość: 10 Czas: 2 godz. Nagroda: +2% Obrony przeciwko Potworom Poziom: 50 Ilość: 10 Czas: 2 godz. Nagroda: +20 Wartości Ataku Poziom: 60 Ilość: 15 Czas: 2 godz. Nagroda: +30 Wartości Ataku Poziom: 70 Ilość: 15 Czas: 2 godz. Nagroda: 2% Średnie Obrażenia Poziom: 70 Ilość: 15 Czas: 2 godz. Nagroda: +3% Obrony przeciwko Potworom Poziom: 70 Ilość: 15 Czas: 2 godz. Nagroda: 3% Średnie Obrażenia Poziom: 70 Ilość: 15 Czas: 2 godz. Nagroda: 5% Średnie Obrażenia Poziom: 80 Ilość: 15 Czas: 2 godz. Nagroda: +4% Siły przeciwko Potworom Poziom: 90 Ilość: 15 Czas: 2 godz. Nagroda: +5% Obrony przeciwko Potworom Poziom: 90 Ilość: 15 Czas: 2 godz. Nagroda: +6% Siły przeciwko Potworom Dla czterech graczy którzy jako pierwsi Wojownikiem, Surą, Szamanem oraz Ninja zdobędą maksymalny dostępny poziom w grze przygotowaliśmy wyjątkowe nagrody. • Każdy z czterech graczy otrzyma wyjątkowy Kostium Baljit-Elvedin który nie będzie możliwy do zdobycia w żaden inny sposób w grze lub itemshopie. Kostium jest na stałe można nim handlować, może być noszony tylko na 130 poziomie. W odróżnieniu od innych kostiumów dostępnych normalnie, kostium ten posiada dodatkowe wbudowane bonusy oprócz tych którymi może zostać wzmocniony podobnie jak standardowe ubrania. Skrzynia Bohatera • Kupon SM (12000) do wykorzystania w IS o wartości 1000 PLN. • Jajo Bashido Zawiera unikatowego zwierzaka dostępnego tylko z eventu w grze. • Oprócz powyższych gratyfikacji, w skrzyni znajduje się też kilka innych upominków, które szczęśliwiec będzie mógł odkryć. Zwierzak Bashido zapewnia bonusy: • Maks. PŻ: +2000 • Silny przeciwko Potworom: +20% • Silny przeciwko Metinom: +20% • Czas Trwania: Na stałe Szybkie ulepszanie alchemii w oknie uszlachetnień u Alchemika + Szybkie otwieranie szkatułek + Szybkie rozdawanie punktów statusu + Szybkie wkładanie przedmiotów do dozorcy Szybkie wyciąganie przedmiotów z magazynu, magazynu IS oraz szybkie wkładanie przedmiotów na handel + Menu Zwierzaka na pieczęci zwierzaka + Rozdaj więcej punktów statystyk Menu szybkiej teleportacji Automatyczne dopalacze Zapisywanie oraz wczytanie Pozycji Zmieniarka bonusów Okno Smoczej Alchemii Okno Pomocnika • Dodano 6 skille do postaci Ninja oraz Wojownik • Wartość Ataku w umiej. u Szaman Healer "Zwiększenie Ataku" została zwiększona • Umiej. takie jak Pomoc Smoka, Błogosławieństwo, Odbicie, Zwiększenie Ataku, Leczenie i Zwinność po użyciu w grupie buffują wszystkich członków, nie tylko wybrany cel. • Dodano wsparcie Przewijania Kółkiem Myszy, można go teraz używać m.in. w wiadomościach prywatnych, oknie misji, oknie wytwarzania itp. • Dodano przycisk "wyrób wszystko" oraz wyświetlaną szansę na powodzenie w oknie wytwarzania u wszystkich NPC które posiadają opcję wytwarzania. • Dodano licznik czasu po śmierci postaci który pokazuje pozostały czas do automatycznego odrodzenia postaci. • Standardowa funkcja podnoszenia przedmiotów została nieco zmieniona przedmioty można podnosić dużo szybciej. • Dodano nowe opcje gry: Możliwość włączenia/wyłączenia nocy, możliwość zamiany potworów w dzikie psy, możliwość włączenia/wyłączenia tekstur i opadów śniegu. • Statystyki w Ametystowej biżuterii zostały nieco zmienione, biżuteria ta jest dobrym wyborem do PVM przed zdobyciem biżuterii na 85 poziom. • Zbroje na 48, 54 oraz 61 poziom otrzymały dodatkowe bonusy. • Zwiększono szansę na ulepszenie wszystkich przedmiotów do 75 poziomu. • Zmieniono ulepszacze potrzebne do ulepszania ekwipunku od 1 do 30 poziomu, oraz szanse na zdobycie niektórych ulepszaczy zostały znacznie zwiększone. • Naprawiono tzw. "Skoki HP" podczas uczestnictwa w grupie oraz używania niektórych umiejętności postaci. • Związki Małżeńskie zostały przebudowane w taki sposób, aby działały natychmiastowo po zakończeniu ceremonii na każdym kanale bez potrzeby przelogowania się, lub oczekiwania na najbliższy restart serwera. Oprócz tego, Punkty Miłosne od samego początku wynoszą 100%. • Naprawiono problem zmniejszonych obrażeń zadawanych w marmurze polimorfi na wojowniku body, surze wp z umiejętnościami Aura Miecza oraz Czarowane Ostrze. Nie jest już konieczne użycie Eliksiru Słońca lub zwierzaka żeby naprawić obrażenia. • Dodano wiele innych nowości i zmian na serwerze które nie znalazły swojego miejsca w prezentacji serwera, nie znaczy to jednak że nie są istotne. Mają realny wpływ na jakość i przyjemność z rozgrywki i na pewno zostaną przez was docenione i zauważone. Szczegółowe informacje na temat bety: https://forum.mediummt2.pl/?t=4 Beta Testy są przeznaczone dla wszystkich zainteresowanych pomocą w jak najlepszym dopracowaniu finalnej wersji serwera. Każdy Beta Tester w nagrodę za pomoc otrzyma odpowiednią ilość Smoczych Monet za znalezienie błędu w jednej z sześciu kategorii: • Poziom 0 (Nieznaczący) przykłady: błędy ortograficzne, wizualne. • Poziom 1 (Neutralny) przykłady: błędy wpływające w lekkim stopniu na ułatwieniu bądź utrudnieniu rozgrywki graczom, błędy nie wpływające bezpośrednio na nierówną rozgrywkę i meritum gry. • Poziom 2 (Słaby) przykłady: częściowe nie działanie jakiejś funkcji gry, błędy częściowo uniemożliwiające normalną rozgrywkę. • Poziom 3 (Średni) przykłady: całkowite nie działanie jakiejś funkcji gry, błędy uniemożliwiające graczom dalszą rozgrywkę. • Poziom 4 (Ciężki) przykłady: błędy powodujące padnięcie kanału, błędy psujące nieodwracalnie postać gracza i/lub jego przedmiotów. • Poziom 5 (Krytyczny) przykłady: duplikowanie lub nieograniczona ilość złota, przedmiotów, smoczych monet, błędy zagrażające istnieniu serwera. Aby wziąć udział w Beta Testach wystarczy utworzyć konto na naszej stronie głównej i pobrać klienta gry. Wszelkie znalezione błędy należy zgłaszać w wyznaczonym do tego dziale na naszym forum podpisując się w poście loginem do swojego konta, na które mają trafić Smocze Monety po uznaniu błędu i zakończeniu testów. Konta utworzone podczas Bety nie zostają usunięte w finalnej wersji gry, lecz są czyszczone ze wszystkich postaci, przedmiotów i innych zdobyczy. Przez cały okres testowania poprowadzi was znajdujący się w każdej pierwszej wiosce królestw NPC "Testmistrz", oferujący specjalne, niedostępne w finalnej wersji gry opcje oraz funkcje. * poziom błędu przedstawionego przez gracza określa administracja, według określonych kryteriów. [/quote]
  4. Fajny typerek pondro gz
  5. cAre

    Finał

    Astralis Xyp9x
  6. Renegades, jks Astralis, device

O nas

DeagleShot to sieć serwerów, która chce łączyć ludzi. Została ona stworzona przez graczy dla graczy. Każdego dnia dążymy do tego, aby nasze usługi były na najwyższym poziomie. Pragniemy tego, byś i Ty dołączył do naszej społeczności, ponieważ to Ty jesteś dla Nas najważniejszy. Dołącz do Nas! Nasze serwery czekają na nowych graczy, którzy chcą grać na ponadprzeciętnym poziomie. Jesteśmy do Waszej dyspozycji - Administracja DeagleShot.eu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...