Skocz do zawartości

Używamy cookies

Nasza Administracja jest bardzo głodna, a w szczególności john, dlatego na stronie używamy ciasteczek.

Nakarm nas!
Damianek

zamknięty Pod ostrzałem - shokuŚ

Rekomendowane odpowiedzi

Moderator

l66AgUZ.png

 

Do dzisiejszej serii Pod Ostrzałem został nominowany @shokuŚ.

Na jego temat wypowiedziało się 9 osób.

Osoba 1:

Nie znam za dobrze. Mój rówieśnik, bardzo dobrze strzela, wydaje się być w porządku.

 

Osoba 2:

Spoko i przyjemna osoba, znam go z innej sieci i taki śmieszek z niego. 

 

Osoba 3:

Aktywny admin.

 

Osoba 4:

Shokuś moja laleczka kochana ❤️denerwuje mnie ale ujjj.... Mistrz nad mistrzami w Cs, ale czasami go trafię 😁

 

Osoba 5:

shokuś menel jebany XDD mówi, że nie pije, a pewnie co wieczór najebany chodzi hahaha, ogolnie spoko mordka, mozna z nim poświrować :P 

 

Osoba 6:

Szokuś - fajna mordeczka, milutki, odpowiedzialny, zajebista morda po prostu. Choć jego wadą jest to jak się ciągle denerwuje gdy ktoś go zabija xD Pozdrawiam Cię Hofek 

 

Osoba 7:

Nie znam gościa, ale milutki nick ma.

 

Osoba 8:

Shok fajny av szpaka XD. Ogólnie cos tam strzela, ale i tak jest botkiem :P 

 

Osoba 9:

Shokuś to w porządku facet, dobry admin, jednak trochę nerwowy bywa na serwerze, ale jak to każdemu czasami puszczają nerwy :D 

 

@shokuŚ Nominuj kolejną osobę.

  • Lubię to! 1
  • Kocham to! 1
  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

super :D

  • Lubię to! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bot nad botami :D

  • Lubię to! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To mi się banan na ryju pojawił XD Dzięki <3

@anastazja - Jaka laleczka botku? Oj, chyba musze Cię bardziej pokarać na tym dd2 XD

@elo here - Sam żeś menel jebany, alkoholiku Ty

@Onika - Halina, bo dostaniesz po łbie za te "Hofer", dużo osób wie że się mega szybko tiltuje, taki już jestem XD Również pozdrawiam XD

 

Em, reszty nie zgadłem XD

Tak wiem, mam taki słodziutki niczek XD Taki, mmmmmm XD

Em, nie wiem gdzie mam avka Szpaka, ale no uj, niech będzie XD Na forum i na stim ta sama osoba XD

 

Następną osobą, którą nominuje jest ulaniec, alkoholik, pet ( @anastazja kazała) ------------------> @elo here Pozdrawiam i dziękuje jeszcze raz :D

 

@cheater. Em, nie nie nie... Aktualnie jest ten Pan co na forum, wcześniej przez parę miesięcy miałem swój ryj, jak tu dołączyłem to tak samo był mój ryjek, szpaka w chuj dawno miałem :D

Edytowane przez shokuŚ
  • Kocham to! 1
  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@shokuŚ wcześniej miałeś av szpaka na steam  jezeli wiesz o co mi chodzi #wydałem sie XD

 

 

EDIT miałeś zielonego albo fioletowego kłamco XD

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moderator

narzedzie_qwqnnqx.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

O nas

DeagleShot to sieć serwerów, która chce łączyć ludzi. Została ona stworzona przez graczy dla graczy. Każdego dnia dążymy do tego, aby nasze usługi były na najwyższym poziomie. Pragniemy tego, byś i Ty dołączył do naszej społeczności, ponieważ to Ty jesteś dla Nas najważniejszy. Dołącz do Nas! Nasze serwery czekają na nowych graczy, którzy chcą grać na ponadprzeciętnym poziomie. Jesteśmy do Waszej dyspozycji - Administracja DeagleShot.eu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...