Skocz do zawartości

Partnerzy / Sponsorzy

Nowy szablon forum

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę

Zobacz jak

Nowy szablon forum

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę

Zobacz jak

Nowy szablon forum

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę

Zobacz jak

Błędy i problemy na serwerze


Rekomendowane odpowiedzi

Tworzę ten temat, aby zwrócić uwagę na problemy, które występują na serwerze oraz przedstawić kilka pomysłów. Wiem, że opiekun ma inne funkcje na forum i zapewne ograniczony czas, ale jego zainteresowanie serwerem jest znikome. Serwer jest fajnie zrobiony, ale wymaga dopracowania.

 

Błędy i problemy:

 

1. Ograniczona maksymalna prędkość - sv_maxvelocity jest ustawione na 2000 i nie można się rozpędzić powyżej tej wartości. Dlatego proponuje podnieść maxvelocity do 4000 albo większej wartości.

Dodatkowo ustawione są niskie wartości sv_accelerate i sv_airaccelerate co utrudnia rozpędzanie się. Dla graczy którzy mają mało fps jest to duży problem.

Jest to serwer deathrun, dlatego takie ustawienia są raczej oczywiste.

Podsumowując proponuje ustawienie: sv_maxvelocity 4000, sv_accelerate 999 i sv_airaccelerate 999.

 

2. Błędy na mapach

- mapy helvis, genius, forest dają możliwość bugowania hp przez graczy,

- na mapach forest2_final, herb, 2011 gracz ct nie ma dostępu do całego pokoju tt, co powoduje problemy,  bo często nie można zabić tt i trzeba czekać,

- na mapie poolday nie ma zrobionej kolejki, więc mapy nie da się grać,

- mapa moops ma zablokowany przycisk i nie da się wejść do pokoju tt,

- mapa skills2 ma jakieś ukryte przejścia i tylko paru graczy potrafi ją przejść, dlatego proponuje ją usunąć.

 

3. Skracanie map – większość map które są na serwerze da się skracać, niektóre w 2-3 sekundy. Proponuje zablokować taka możliwość przez ustawienie ścian. Da się to prosto zrobić pluginem walkguard z poziomu gry. Admini najlepiej znają mapy więc mogliby to szybko wykonać.

 

4. Zablokowane przejścia na mapach – na wielu mapach np. fantasy, forest są zablokowane przejścia oddzielające różne poziomy mapy i w każdej rundzie trzeba je niszczyć aby przejść mapę. Kiedy tt wybierze tryb free trwa to dosyć długo i psuje grę. Dodatkowo na mapach takich jak green_x, prezmik są bramy, które przy dużej ilości graczy blokują się i nie da się przechodzić map.

Można te wszystkie elementy usunąć pluginem "Usuwanie obiektów z mapy" również z poziomu gry.

 

5. Kolejka – w pierwszej rundzie nowej mapy lub po wejściu na serwer kolejka nie działa, nie zalicza przejścia mapy. Dodatkowo ostatnio wielu graczy ns w ogóle nie ma kolejki.

 

6. Zabijanie przy podchodzeniu do tt – proponuje zmienić to na odpychanie graczy przy próbie podejścia do tt oraz dodanie zabijania graczy którzy strzelają do tt kiedy nie są pierwsi w kolejce.

 

7. Nabijanie skoków - przy wyłączonym autobh można nabijać skoki chodząc po mapie i trzymając spacje.

 

8. Sklep - nieskończone ammo oraz płaszcz ducha nie działają.

 

Propozycje:

 

1. Dodanie klanów – fajnie byłoby zakładać z innymi graczami klany i razem zbierać punkty. Lvl klanu może dawać dodatkową szybkość, int, hp i wytrzymałość, a nawet dodatkowy skok czy grawitacje. Pozycja klanu mogłaby się opierać na punktach oraz rekordach map i wygranych wyścigach.

 

2. Exp nocny - dodanie większego expa w porach nocnych.

 

3. Dodanie stawki do wyścigu – ustawienie o ile monet się ścigamy z innym graczem lub dodanie monet za wygraną.

 

4. Klasy od lvl – dodanie klas od określonego lvl’a jaki mamy na podstawowych klasach.

 

5. Dodanie pluginu Anty KZ Hack, wielu graczy kombinuje z autostrefami i innymi czitami/skryptami. Nie zawsze jest admin, a czasem sam ma problem z rozpoznaniem takiego gracza.  

 

6. Dodanie /respawn – aby nie czekać 3s na odrodzenie.

 

7. Dodanie anty - ducha aby odpychało graczy którzy stoją w tym samym miejscu z innym graczem.

 

8. Usunięcie lub naprawienie statystyki kondycja – bo na ten moment nic nie daje.

Edytowane przez 13-37
  • Lubię to! 2
  • Kocham to! 3
  • WOW 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na bhopz_v2 na tym kole duzym na wysokim skoku killuje, ogolnie niska mapa wydaje mi sie ze powinna byc usunieta kazda blokada wysokosciowa bo i tak nie mozna skrocic tam w zaden sposob

druga mapa to green_x. Na poczatku na respie jest duza brama ktora zatrzymuje tylko i czasami zamyka sie jak sie w nia uderzy jak sie otwiera. Myślę ze nie jest ona potrzebna. 

+++ za chceci do tematu, wszystko jest fajnie poopisywane, przydatny temat, Dobra robota,+ za checi.

Edytowane przez NIEBIESKI
dopiska
  • Facepalm 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mapa moops. Nie mozna dostac sie do tt poniewaz wyskakuje ze przycisk zostal juz aktywowany. Przycisk sluży do wejscia do terrorysty. Mozna zabic terroryste ale musi on podejsc do tego wejscia i trzeba przeskanowc krate.

Edytowane przez NIEBIESKI
literówka
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

antybugowanie hp powinno dzialac kompiluje sie, ale nie sprawdzalem na serwerze

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "kacorvixon"

new maxhp[33]

public plugin_init()
{
		register_event("Health", "EventHealth", "be", "1>0");
}
public client_putinserver(id)
{
	maxhp[id]=300
}
public EventHealth(client)
{

	if(get_user_health(client)>maxhp[client]) 
{
	set_user_health(client, maxhp[client])	
}
}

:co do kolejek to nawet admin powinien miec permissje do dr_finish


//edit maxhp[id]= max hp klasy tu dajcie 

Edytowane przez kacorvixoon_
s
  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właściciel

Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, wszystko będę na dniach robił i informował Was w changelogu oraz tutaj w temacie jak wszystko zrobię. 

Możecie jeszcze tutaj pisać jakieś mankamenty. 

  • Lubię to! 4
  • Dziękuję 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

O Nas

DeagleShot to sieć serwerów, która chce łączyć ludzi. Została ona stworzona przez graczy dla graczy. Każdego dnia dążymy do tego, aby nasze usługi były na najwyższym poziomie. Pragniemy tego, byś i Ty dołączył do naszej społeczności, ponieważ to Ty jesteś dla Nas najważniejszy. Dołącz do Nas! Nasze serwery czekają na nowych graczy, którzy chcą grać na ponadprzeciętnym poziomie. Jesteśmy do Waszej dyspozycji - Administracja DeagleShot.eu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...