Skocz do zawartości

Partnerzy / Sponsorzy

Nowy szablon forum

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę

Zobacz jak

Nowy szablon forum

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę

Zobacz jak

Nowy szablon forum

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę

Zobacz jak

przyjęta Zgłoszenie ostol i spoko morda ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick: P0K0RA
Nick Oskarżonego: ostol i spoko morda ;)
Data i Godzina: Dziś
Serwer: GO MOD
Opis sytuacji: Wh ... wcelowani wychodzą szkoda gadać 
IP/Steam ID:
#7 ostol STEAM_1:1:1555512988  46.112.131.17  Nonsteam 
#1 spoko morda ;) STEAM_1:1:1789873618  5.173.26.245  Nonsteam 
Dowód:http://ehltv.hltv.org.pl/srv54762/HLTV-2102232015-css_mirage.dem.zip

jak będzie trzeba więcej dem to dodam

  • Lubię to! 1
  • Smutne 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Junior Admin

spoko morda

 

6:34 ; pre fire i tak jakby mu ściągnęło celownik do gościa

8:42 ; sprawdza okno i widzi, że jest czyste, chcąc raszować na nożu łącznik reaguje na peekujący okno model

9:48 ; i o jednym i drugim wiedział doskonale, ale wychylał nienaturalnie centralnie na modele, czasówka pod ban bazując na całokształcie demka oraz jego umiejętnościach

13:46 ; panika

 

ostol

 

14:06 ; nienaturalne zachowanie, można się spodziewać gościa w oknie i nawet pre fire lewej strony okna byłby w tej sytuacji w pełni w porządku, ale jego zachowanie jest strasznie sztuczne i nienaturalne, wie dokładnie, że jest snajper w oknie, pali jana że niby patrzy podjazd środka, a gdy model wycofuje z okna to postanawia peeknąć, nienaturalne zachowanie i zbyt idealny timing na wychylenie

15:24 ; tutaj już miał przewagę respa i bez zawahania wychyla na okno by móc się pierwszemu wcelować

16:28 ; przeciwnik oddaje strzały w oskarżonego, sytuacja prosta, oskarżony stoi zbyt blisko krawędzi ściany i enemy widzi oskarżonego, a on go nie, sam do końca nie wie skąd obrywa, wychyla idealnie na przeciwnika, tutaj zostawiam 50/50, ponieważ jest to czasówka normalna dla gracza czystego/skillowego, w kontekście całościowym demka oraz ogólnego gameplayu zostawiam tutaj połówkę, demo jest spalone, także ta czasówka również bardziej w tym kierunku

18:33 ; to samo co 14:06 i palenie jana, holdujesz łącznik lub skrót środka, a jak tylko model z okna cofa do dżungli to wychylasz

19:48 ; okno czyste to można wychylić, to samo co 15:24

19:52 ; holdujesz naprzemiennie peek okna i dół łącznika, nie interesuje Cię podest w łączniku, gdy zaś model biegnie do łącznika i postanawia peeknąć właśnie z ów podestu, Ty się w to od razu wcelowujesz i czekasz na jego peek, porzucając przy tym swoją dotychczasową ideę holdowania dwóch pozycji na raz, tak samo spalony timing oraz sama decyzja

 

Bany dodane.

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

O Nas

DeagleShot to sieć serwerów, która chce łączyć ludzi. Została ona stworzona przez graczy dla graczy. Każdego dnia dążymy do tego, aby nasze usługi były na najwyższym poziomie. Pragniemy tego, byś i Ty dołączył do naszej społeczności, ponieważ to Ty jesteś dla Nas najważniejszy. Dołącz do Nas! Nasze serwery czekają na nowych graczy, którzy chcą grać na ponadprzeciętnym poziomie. Jesteśmy do Waszej dyspozycji - Administracja DeagleShot.eu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...