Skocz do zawartości

Partnerzy / Sponsorzy

Nowy szablon forum

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę

Zobacz jak

Nowy szablon forum

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę

Zobacz jak

Nowy szablon forum

Wesprzyj forum i otrzymaj nagrodę

Zobacz jak

zbanowany/a Zgłoszenie companeros/spalony darkoś


Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick: MoAC
Nick Oskarżonego: companeros / @spalony darkoś
Data i Godzina: 4.04.2021 | około 13
Serwer: GO MOD
Opis sytuacji: WH
IP/Steam ID: 0:1:192283161
Dowód:  https://ehltv.hltv.org.pl/srv54762/HLTV-2104041257-de_westwood_big.dem.zip

 

4:26 - wychylony w model, wiedział tylko o jednym na dachu ale drugi już w zasięgu wzroku.
4:44 - wyskakuje z draby i widzi w dalszym ciągu jedną osobę, gdzie podczas lotu leci scope na gościa w oknie ( którego nie może wiedzieć ).
4:48 - wychyla w gościa w oknie którego nie widział.
4:55 - znów modelowo
5:00=>5:10 - rozgląda się za ostatnim ale dobrze wie gdzie jest. W tle nie idzie info od teamu, totalnie nic, akurat wychyla jak gościu do okna podchodzi na jego kolege ( dalej brak info )
5:45 - a co on tam zobaczył ciekawego? 
5:47 - to samo? XD
5:55 - dobre wycofanie.
6:00+ - wszystko na model wychylone
6:57 - xD?

 

 

Ogólnie całe demko modelowo, szkoda było więcej czasu marnować niż te niecały 3 minuty.

  • Lubię to! 2
  • Yay 1
  • WOW 1
  • Haha 2
  • Facepalm 1
  • Wrr 1
  • Nie lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Junior Admin

4:26 ; zwykłe trzymanie miejscówki, zabija pierwszego, wszystko w porządku, wychyla wcelowany dalej w ten sam spot (logiczne, może być więcej), zauważa wówczas czubek głowy, dalej normalna reakcja flickiem gdy model mu ucieka do lewej, w porządku

4:44 ; kolega w oknie żył dosyć długo i w trakcie rundy dał o sobie znać wielokrotnie, dużo razy repeekował z tych samych pozycji, czasówka wygląda na taką, gdzie podejrzany otrzymał potencjalne info od kolegi z drużyny, argumentować można to tym, że gdyby chciał faktycznie palić się i latać modelowo, wówczas wyszedłby wcelowany w gościa na dachu, którego jak widzimy olał, przez co naraził siebie na łatwą śmierć.. 

4:48 ; tak jak mówię, determinacja w zdobyciu tego killa, a jednocześnie niezwrócenie uwagi na gościa na dachu z 4:44 skłania mnie do przemyśleń o otrzymanym infie od kolegi z drużyny

4:55 ; dobre peeki, wręcz idealne, dobre też timingi, no ale hej.. czy on przypadkiem nie wiedział o obydwóch gościach? no właśnie wiedział, także..

5:00 do 5:10 ; faktycznie movement oraz zachowanie skłania do przemyśleń, że wiedział dokładnie gdzie znajduje się ostatni przeciwnik, nienaturalne dosyć zachowanie, zwłaszcza też, że na respie stał afczący jego kolega, także mógł tę pozycję trzymać na dystans na zasadzie "jeśli będzie tu przeciwnik to zabije pierw afka", natomiast z drugiej strony cała mapa była dojechana przez drużynę, calutką długą z lewej strony sam samodzielnie sprawdził wcześniej, także jedyne co mu pozostało do krycia to w zasadzie okolice hotelu/generala bądź wyjścia z tunelu, także zostawiam tutaj jedynie 50/50

5:45 i 5:47 ; takich czasówek nie uznaję, zwłaszcza na tego typu mapach, gdzie crosshair placement nie musi być idealny, wygląda na modeling, zwłaszcza drugie wcelowanie

5:51 ; jego kolega z drużyny odpowiedzialny za krycie gali zginął, jakiekolwiek objęcie lepszej pozycji i/bądź wcelowanie się w tamto miejsce byłoby słuszne, natomiast samo cofnięcie i trzymanie przeciwników dosyć modelowo mocno nienaturalne, zwłaszcza ucieczka aż tak daleko za budynek

6:00 ; nic

6:58 ; przy pierwszym wychyleniu zza flanki zareagował na model, który mu umknął do lewej (lekki ruch celownika na model), samego przeciwnika natomiast nie widział

7:00 ; samo wcelowanie się w a' la model tak jak mówiłem w czasówce 5:45 i 5:47 może być niedokładne, po pierwszym wcelowaniu się poprawił celownik na odpowiednią wysokość, dajmy na to, że wszystko "gra", natomiast gdy ten przeciwnik przemieszczał się do lewej strony (7:02-7:03) to podejrzany idealnie za nim sunął celownikiem, także tutaj też czasówkę dostawiam pod bana

7:04 ; nie sprawdza respa ani żadnej pozycji u dołu mapy, wychyla wcelowany na model u góry z całkiem szybką reakcją

8:55 ; no bez przesady.. znaczy.. gdyby ktoś był jakimś znawcą westwooda to kurde.. chapeau bas, czapki z głów! Ale właśnie na bazie tej czasówki i analizie całego demka stwierdzam, że czasówki 5:45, 5:47 oraz 7:00 są czasówkami spalonymi, a nie wynikającymi z nieznajomości bądź niewystarczającego ogrania mapy.. z kolei podobną sytuację jak tutaj znajdziemy w czasówce 4:55, gdzie podejrzany wykazał się dobrym crosshair placementem i znajomością kątów.. obiektywnie staram się spojrzeć z punktu widzenia czystego gracza i tamte czasówki zaznaczyłem na zielono, ale no proszę Cię.. nie umiesz wcelować się w proste spoty i trafiasz na modele, a po chwili takie coś? także.. nie działając wstecz, tamte czasówki pierwotnie zielone zamieniam w swojej pamięci pod banicję

9:04 ; wcześniej skaczesz, pajacujesz i palisz rolkę na siłę ukazując jaki świetny posiadasz movement w momencie gdy nikt Ciebie nie peekuje, ale gdy model zbliża się do krawędzi ściany, wówczas przyjmujesz pozycję statyczną i czekasz dłużej niż zwykle aż Ci wejdzie pod celownik.. dopowiadając na podstawie czasówek 8:55.. jak chcesz się kryć (a tutaj słabo wychodzi całe demko) to prezentuj jeden stały gameplay, bo takie pojedyncze zmiany stylu gry w rundach są nienaturalne

12:06 do 12:13 ; mógł słyszeć spadochron, natomiast nie wiem kto mógłby spodziewać się, że przeciwnik wyląduje przy samych teksturach na płotku od strony wewnętrznej gali, ewidentnie wie o przeciwniku, celownik na modelu

15:12 ; sytuacja prosta, oskarżony afczy, udaje mu się jednak wybrnąć z zanożowania na respie, odbiega i panicznie rzuca okiem na całą mapę za plecami, z okna natomiast za moment wyłoni się przeciwnik, którego oskarżony zdążył namierzyć wzrokiem, timingowo zgrywa się to dosyć idealnie - na 1/4 spowolnieniu widzimy dokładność objęcia okna przez podejrzanego, a jednocześnie peekującego modelu.. że tak powiem - najpierw widzimy model, a dopiero na niego reagujemy, tutaj podjęcie decyzji o wcelowaniu się w okno przez podejrzanego pada jeszcze przed ujawnieniem się przeciwnika - widocznie oskarżonemu zależało by nie zginąć

16:14 ; modeling

 

Ode mnie dodatkowo: 

 

@Mosiężny Parapet na przyszłość rozpisujemy całe demko i przede wszystkim oglądamy je w całości. Cztery minuty dema to niewystarczający czas by poznać gracza i przeanalizować jego grę. Nie chodzi o stricte czasówki, ale należy przyjąć stanowisko z domniemaniem niewinności, ponieważ każde demko jakie rozpisujemy to nie jest odpalony gracz, a gracz niewinny, dopiero po analizie demka stwierdzamy, czy gracz jest rzeczywiście odpalony, nigdy odwrotnie, trzeba skupić się na zachowaniu gracza oraz jego decyzjach, sprawdzać każdą czasówkę z wielu perspektyw i wariantów, tłumaczyć każdą potencjalnym stylem gry gracza oskarżonego, dlaczego podjął taką a nie inną decyzję w danej sytuacji i tego typu pochodne rzeczy. Psychologia jest ważna przy rozpisywaniu dem, bo kluczowe jest tutaj wniknięcie na podstawie demka do mózgu gracza i mimo iż niemożliwe jest wyobrażenie sobie, co w danym momencie gracz myślał, możemy za to określić jaki styl gry lubi i jakie podejmuje decyzje podczas rozgrywki. Tak jak w rozpisce zwróciłem uwagę, niektóre czasówki byłyby czyste gdyby demo nagle magicznie miałoby się skończyć gdzieś na początku, natomiast analizując dogłębnie całą grę, otrzymujemy wówczas nowe informacje i można stwierdzić na tej podstawie nowe fakty.

 

Werdykt: ban

 

 

 

 

  • Lubię to! 2
  • Yay 1
  • WOW 1
  • Haha 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

O Nas

DeagleShot to sieć serwerów, która chce łączyć ludzi. Została ona stworzona przez graczy dla graczy. Każdego dnia dążymy do tego, aby nasze usługi były na najwyższym poziomie. Pragniemy tego, byś i Ty dołączył do naszej społeczności, ponieważ to Ty jesteś dla Nas najważniejszy. Dołącz do Nas! Nasze serwery czekają na nowych graczy, którzy chcą grać na ponadprzeciętnym poziomie. Jesteśmy do Waszej dyspozycji - Administracja DeagleShot.eu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...