Skocz do zawartości

Używamy cookies

Nasza Administracja jest bardzo głodna, dlatego na stronie używamy ciasteczek.

Nakarm nas! © By john
Rufi

zamknięty Pod ostrzałem - Tomczoog

Rekomendowane odpowiedzi

Zasłużony

napis(2).png.e68099052535ec3edccaad1c66af6c0b.png

Siema! Do tego Pod Ostrzałem został nominowany Moderator, Opiekun JB i Admin TSA.

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 1.

Miły opiekun jak pytał mnie 1 raz dal mi głupie pytania. :C Ale ogólnie super opiekun i pozytywna osoba. Chciałem dodać, że grubas.

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 2.

A Lamus jeden. Za dużo się bawił jako Admin serwera minecraft. Tfuuuu 

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 3.

Wydawał się spoko ale niestety przejechałem się na nim.

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 4.

Tomczoog to osoba, która się niczego nie wstydzi, jest otwarty i mówi co myśli tak samo jak robi co chce robić. Pamiętam go innego za admina, niż teraz za opiekuna. Czasami jego zachowania bywa bardzo dziecinne, lecz jest jeszcze dzieckiem więc to pozytywne.

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 5.

Kochany Tomuś i słabiak w lola.

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 6.

Tomuś jest Ulany, Tomuś nic nie robi i się tylko opierdziela Tomuś Tomuś Tomuś Paulinka kc  XD

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 7.

Tomczoog to fajna persona, razem z Paulinką bo to jego żona.

Swoje obowiązki dobrze wypełnia i w łóżku czasem mnie spełnia.

JailBreakiem też spoko się zajmuje tylko niepotrzebnie mnie czasem minusuje.

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 8.

Nic do niego nie mam Xd jedyne co to trochę taki niemilyy i dziwny

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 9.

Na randze moderator sprawuje się bardzo dobrze, sumiennie wykonuje swoje obowiązki, lecz na swojej drugiej randze, zdarzają się liczne faworyzację z jego strony wobec innych Osób.

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 10.

Z mojego doświadczenia zdarzyły się wielokrotne faworyzacje użytkowników i graczy z jego strony. Poza tym nic do niego nie mam.

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 11.

Jak tam kosz?

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 12.

Widać od razu, że prawilny. Dobry opiekun i ziomek. Czyli w skrócie, szanuję bardzo.

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 13.

Mhmm Tomek, lubię go lecz nie kiedy jak się wkurw* to jest nieobliczalny XD Zajebisty opiekun.  

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 14.

Gruba pizda jebać Tomusia.

nie no po prostu ulaniec tak, że świat go nie widział

 

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 15.

Najlepsze rozmowy na kaamerkach^^ w porządku, lubię!! 

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 16.

Jest to miła osoba, wykonuje znakomicie swoje obowiązki jako Opiekun JB i jestem pewny, że zasłużył na danie mu szansy jako Moderator :).

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 17.

Dobry gracz. Ogarnia posadkę opiekuna, jest bezstronny i kiedy trzeba to zgnoi gracz, którego na co dzień bardzo lubi. Nie posiada szyi ( nie mogę rozgryźć tej tajemnicy ). Ogólnie to miły i śmieszkowaty. Czasem rzuci kimś o mapę, czasem pochowa albo zamrozi xd. Jako moderator jednak ma u mnie minusa bo dał mi warna od razu na moim pierwszym wykroczeniu ( obiecałem mu, że kiedyś go za to dopadnę. Zresztą w ramach zemsty codziennie wysyłam mu kebaby i pizze na privie na Facebooku ). Lubie go i mam nadzieje, że będzie z nami jak najdłużej.

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 18.

Nie spodziewałem się, że dostanie moderatora. Lamus z Białegostoku.

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 19. 

Moim zdaniem bardzo dobrze wykonuje swoje obowiązki Moderatora. Nie jestem w stanie powiedzieć jak sobie radzi jako opiekun jb, ponieważ nie miałem okazji zagrania tam. Jest to pozytywna osoba. Polecam.

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 20.

Tomek to śmieszek jakich mało. Dobrze ogarnia JB i myślę, że jako moderator tez sobie poradzi. Lubie go 

 

510719326-person-icon.png.be1dfa37a8552acae89ce020876eead2.png Osoba 21.

Nie znam go, ale wydaje się spoko osóbką. 

 

 

  • Lubię to! 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
Napisano (edytowane)

@Tomczoogzgadnij które to moje <3 ? I nie warnuj xddd

@Tomczoog ty kutafonie ... Ach czemu ta 6 jest taka łagodna ;/

Edytowane przez Czarny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Czarny. napisał:

@Tomczoogzgadnij które to moje <3 ? I nie warnuj xddd

 

" LAMUS Z BIAŁEGO " XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ciekawe co by o mojej opinii powiedział :D

 

 

kurde skad on sie domyślił -_-

Edytowane przez Zawooodowiec
  • Nie lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Junior Admin

Dziękuje za tyle dobrych opini :0 

Nominuję bota @Zawooodowiec jestem ciekawy jak ludzie go kochają(opluwają) <3 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FAJNIUTKIE, takie osoby pod ostrzałem, to ja lubie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

narzedzie.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

O nas

DeagleShot to sieć serwerów, która chce łączyć ludzi. Została ona stworzona przez graczy dla graczy. Każdego dnia dążymy do tego, aby nasze usługi były na najwyższym poziomie. Pragniemy tego, byś i Ty dołączył do naszej społeczności, ponieważ to Ty jesteś dla Nas najważniejszy. Dołącz do Nas! Nasze serwery czekają na nowych graczy, którzy chcą grać na ponadprzeciętnym poziomie. Jesteśmy do Waszej dyspozycji - Administracja DeagleShot.eu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...