Skocz do zawartości
Leiͪsͣiͯk.dll

zamknięty Funkcje Cheatów i ich działanie.

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj opisałem prawie wszystkie funkcje z ustawień cheata Leis10 i pare z Vermilion'a.

Wszystko pisałem samodzielnie tak jak potrafiłem, ze swojego doświadczenia. Jeśli coś jest niezrozumiałe, lub źle opisane to możesz napisać o tym niżej.

 

 

Aimbot - Wspomaga celowanie.
aim_Active - ON / OFF Aimbot.
aim_Deathmatch - ON / OFF Aimbot reaguje na przyjaciełi z drużyny jak i na przeciwników.
aim_Aimthrough - ON / OFF Aimbot reaguje przez ściany
aim_Silent - Włączenie powoduje, że nie widzimy działania Aimbot'a z naszej perspektywy. (Z demo hltv, oraz z perspektywy innych graczy widać)
aim_Smooth - Odpowiada że przepływanie celownik (redukuje przeskoki). Czym większa wartość, tym dłużej celownik przesuwa się na przeciwnika.
aim_Fov - Z jakiej odległości od głowy na celownik ma działać wspomaganie celownika (aim)
aim_FovType - (1) Fov utrzymuje się na celowniku. (2) Fov utrzymuje się na modelu przeciwnika. (Zależnie od cheata)
aim_RecoilX - Redukuje rozrzut broni w poziomie.
aim_RecoilY - Redukuje rozrzut broni w pionie.
aim_ShotDelay - Z jakim opóźnieniem po kliknięciu ma zostać oddany strzał (czym większa wartość - tym z większym opóźnieniem zostaje oddany strzał)
aim_DrawAimspot - Pokazuje na modelu przeciwnika krawdracik, w które miejsce ma działać Aimbot

aim_DrawFov - Pokazuje mały kwadracik na modelu przeciwnika, w obrębie, którego działa Aimbot (czym większy FOV - tym większy kwadrat)

aim_KillDelay - Przez ile czasu po zabiciu przeciwnika ma zostać wyłączony Aim.

ESP - Zbliżone działaniem do WallHacka. Pokazuje na modelach przeciwników, oraz przyjacieli z drużyny kwadraty, które widać przez ściany jak i nie przez ściany.
esp_Style - ON / OFF ESP.
esp_Size - Wielkość kwadratów na modelach.
esp_Name - Widoczność nicku gracza na jego modelu.
esp_Weapon - Broń, która dany gracz trzyma aktualnie w ręce.
esp_3Dbox - ESP w wersji 3D.
esp_Sound - Pokazuje różowe gwiazdki, lub białe kwadraty, gdy jakiś gracz wykona krok, lub jakikolwiek dzwięk za ścianą.
esp_SoundType - (1) Różowe gwiazdki (2) Białe kwadraty (zależy od cheata)
esp_Sequence - Pokazuje na modelu gracza napis, który mówi nam co dany gracz robi aktualnie ze swoją bronią, np. "Shooting" - Strzela, "Idle" - Bezczynny (Czyli nic nie robi), "Reloading" - Przeładowywuje broń.
esp_GaitSequence - Pokazuje na modelu gracza napis, który mówi nam co robi dany gracz, np. "Running" - Biegnie, "Standing" - Stoi, "Jumping", "Crouching".
esp_Barrel - Pokazuje linie wzdłuż broni danego gracza pokazującą gdzie celuje.
esp_WorldWeapons - Pokazuję nazwe broni na broni leżącej na ziemi (przez ściany też).
esp_WorldSprite - Pokazuje na na ścianach / modelach itp. różne zachodzące zjawiska np. strzał w ściane, krew lecącą z modelu przy strzelaniu w niego itp.

Wallhack - Wspomagacz pozwalający na pokazywanie modeli przez ściany / smoke itp.
wh_DrawPlayer - ON / OFF widoczność modeli przez ściany itp.
wh_DrawWeapon - ON / OFF widoczność broni leżących za ścianami itp.
wh_ColorPlayer - Podświetlenie modeli graczy (przeważnie na zielono)
wh_ColorWeapon - Podświetlnie broni leżących na ziemi.
wh_ColorGrenade - Podświetlenie rzucanych granatów.
wh_TransEntity - Przezroczystość przedmiotów na mapie, które są możliwe do zniszczenia i nie tylko. (0 - nie widoczne / 255 - całkiemn widoczne)
wh_Wallmode - Zmiana tekstur ścian, oraz innych tekstur mapy.
wh_Wireframe - Pokazanie krawędzi ścian, broni itp. na dany kolor (w zalezności od ustawień)
wh_WireframeR - Zmiana koloru Wireframe na Czerwony (0-255)
wh_WireframeG - Zmiana koloru Wireframe na Zielony (0-255)
wh_WireframeB - Zmiana koloru Wireframe na Niebieski (0-255)
wh_LocalGlow - Podświetlenie modelu broni, która trzymamy w ręce na dany kolor (w zależności od ustawień) - czym większa wartość tym grubsze podświetlenie.
wh_LocalGlowR - Zmiana koloru LocalGlow na Czerwony (0-255)
wh_LocalGlowG - Zmiana koloru LocalGlow na Zielony (0-255)
wh_LocalGlowB - Zmiana koloru LocalGlow na Niebieski (0-255)

Triggerbot - Wspomagacz polegający na automatycznym oddawaniu strzałów, gdy celownik znajduje się na modelu przeciwnika (lub przyjaciela - w zalezności od ustawień)
trigger_Enable - ON / OFF Triggerbot.
trigger_Deathmatch - ON / OFF Triggerbot reaguje na przyjacieli z drużyny.
trigger_Aimthrough - ON / OFF Triggerbot reaguje przez ściany.
trigger_Key - Klawisz pod, którym ma być włączany Triggerbot
trigger_KeyMode - (1) Trigger działa tylko podczas trzymania klawisza. (2) Trigger włączany / wyłączany po naciśnięciu klawisza.
trigger_OnlyZoom - Triggerbot działa tylko podczas włączonego ZOOM'a w AWP, lub SCOUT.

RadarHack - Pozwala na zobaczenie przyjacieli jak i przeciwników na radarze.
rad_Active - ON / OFF Radarr Hack.
rad_Size - Wielkość Radar Hacka.
rad_Zoom - Przybliżenie, lub oddalenie Radar Hacka.
rad_Visible - (0) TT - Czerwona kropka. CT - Niebieska kropka. (1) TT - Czerwona kropka. CT - Niebieska kropka, lecz gdy zobaczymy jakiegokolwiek gracza na mapie kropka staje się zielona. (2) TT - Czerwona kropka. CT - Niebieska kropka, lecz gdy zobaczymy przeciwnika na mapie kropka staje się zielona.

Removal - Usunięcie danych 'rzeczy' z naszego ekarnu podczas gry.
rem_RemoveSky - Usunięcie nieba (niego staje się czarne)
rem_RemoveSmoke - Usunięcie smoke'ów.
rem_RemoveFlash - Usunięcie Fleszów (1 - całkowite usunięcie flesza. 255 - brak usuwania flesza)
rem_RemoveDrawWeapon - Usunięcie widoczności broni leżących na ziemi.
rem_FlashMessage - Pokazuje stopień oślepienia fleszem (0-100%)
rem_AmxxMessage - Usunięcie informacji AMX, tj. [email protected]@, [email protected], czy np. informajca za ile wybuchnie bomba (mozna spotać na ffa)

KnifeBot - Automatyczne bicie z kosy po zbliżeniu się na ustawioną odległość od gracza.
knf_Active - ON / OFF KnifeBota
knf_Team - KnifeBot reaguje na przyjacieli z drużyny.
knf_Attack - (1) KnifeBot bije z lewego. (2) KnifeBot bije z prawego.
knf_DistAttack - Dystans z jakiego ma bić KnifeBot z lewego.
knf_DistAttack2 - Dystans z jakiego ma bić KnifeBot z prawego.

Misc - Inne ustawienia cheata.
misc_Bhop - Auto BunnyHop.
misc_AutoDuck - Tak zwane automatyczne MCJ.
misc_ChaseCam - Widok z 3 osoby.
misc_FreeLook - Wolna kamera (tak jakbyśmy byli na spect i włączyli FreeLook, Wolną Kamere)
misc_FreeLookSpeed - Szybkość Wolnej Kamery.
misc_MenuColor - Kolorowe menu cheata (pod INS)
misc_AntiScreen - Wyłączenie wszystkich (prawie wszystkich funkcji) przy wykonywaniu SS'ów.
misc_GranadeTrail - Pokazywanie trajektorii lotu granatów.

misc_Punch - Mała czerwona kropka na środku ekranu w każdej broni. (jako celownik do awp/scout'a)
misc_Lambert - Usunięcie cieni z modelu w ciemnych miejscach.

misc_FastZoom - Automatyczne włączenie zoom'a minimalnie przed oddaniem strzały z awp/scout'a.

SpinBot - Tak zwany "Anty aim". Animuje niewidoczne dla nas (Z pierwszej osoby. Z 3 osoby widać) obroty głowy, które mają nas uchronić przed zabiciem w głowe.

SpeedHack - Wspomagacz powoduje przyśpieszenie naszej postaci wielokrotnie.

 

 

 

By leis.dll has been injected

  • Lubię to! 3
  • Dziękuję 1
  • Super 1
  • WOW 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomocny poradnik dla cheaterów 

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

narzedzie_qwqnnqx.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

O nas

DeagleShot to sieć serwerów, która chce łączyć ludzi. Została ona stworzona przez graczy dla graczy. Każdego dnia dążymy do tego, aby nasze usługi były na najwyższym poziomie. Pragniemy tego, byś i Ty dołączył do naszej społeczności, ponieważ to Ty jesteś dla Nas najważniejszy. Dołącz do Nas! Nasze serwery czekają na nowych graczy, którzy chcą grać na ponadprzeciętnym poziomie. Jesteśmy do Waszej dyspozycji - Administracja DeagleShot.eu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...